2015. február 20., péntek

Tavasz, kert, ajándék / Spring, Garden, Gift



El sem hiszem...holnap, hónapok óta először kertészkedni fogok!
Gereblyéző, talicskázó, földes kezű térdelős hétvégém lesz!
Néha minden összeáll, kész a holnapi ebéd, senki nem beteg, jó lesz az idő, és a sok behúzódós nap után buzog a tettvágy az emberben! Zöldet akarok, levélszagot, és hogy végre újra leszakadjon a derekam. Az első akarathullám mindig nagyon erős, ilyenkor kell messzire jutni a kapirgálásban! 






Sok mindent szeretek a tavaszban, de most a legeslegjobban azokat az ajándékokat, amik előkerültek múlt hétvégén a szülinapos dobozból...egyrészt az új bögrém, aminek (vagyis a feliratának) története van. Pár éve, még a gyerekek születése előtt visszamentünk Angliába egy hosszú hétvégére a férjemmel...vitt a szívünk, a lábunk és a fapados...mert muszáj volt újra beleszagolni egy kicsit a levegőbe...értitek...
És akkor kinéztem magamnak egy apróságot, amiről végül elterelődött a figyelem és nem vettük meg...úgy bántam...egy Head Gerdener-es kacat volt, és ott maradt a shopban...De a férjem nem felejtette el, és most, egy Londonban dolgozó kollégával pusmogva került beszerzésre ez a teásbögre. Mit mondjak, egész héten ebből ittam! Lehetne-e bármi más, ami jobban buzdíthatna a tavaszi megújulásra? 



Igen, méghozzá a másik susmus, a kerámia Teabolt, ami szintén a bögrével jött egyenesen Angliából és szintén a kolléga gubizta nekem a férjem megrendelésére.  Mint kiderült, bíztak benne, a kolléga és a felesége, hogy talán majd nem is tetszik, és akkor megtartják, az övék lehet. Soha! :)) 


Jók voltak az instrukciók, Papi! A teaház marad, jöhet a tavasz!



14 megjegyzés:

  1. szívecske akar lenni... :)

    VálaszTörlés
  2. Szépségek!
    Jó időt, jó kapirgálást, szép hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Akár irigy is lehetnék, de nem vagyok. :-) Legalábbis nem az ajándékokra... <3 De a kertészkedés! Itt még szinte mindent hó borít, a hó alatt pedig víz, víz, víz. És sár. Sok sár. :-( És bár napközben szép, napsütéses az idő, hajnalban bizony -10-11 fok van, és az árnyékos helyeken még délután is ropogós a fű.
    Pedig de ültetnék, talicskáznék, metszenék, szeretgetnék végre én is!
    Úgyhogy kérlek szépen, sok-sok fotóval számolj majd be a derékleszakítós hétvégéről! <3
    Jó munkát és boldog kertészkedést! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, ez most inkább csak takarítás, terepszemle és kárrendezés. :))

      Törlés
    2. Á, ez most inkább csak takarítás, terepszemle és kárrendezés. :))

      Törlés
  4. Tuti ajándékok!!! Az a kerámia teabolt az egy doboz? Honnan van, nekem is kell egy ilyen. Jó munkálkodást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, méghozzá elég nagy, aromazáró tetővel.
      Marks&Spencer egyébként, legalábbis úgy indult. :)

      Törlés
  5. Húúú na utánanézek, köszi.

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajándékokat kaptál!
    Úúúgy mennék én is a kertbe, de az influenzától meggyötört testem nem engedelmeskedik..:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, elkaptad? Jobbulást, a kert megvár!

      Törlés
  7. Névtelen22/2/15 08:31

    Nos, hogy van a derekad?
    Egy jótanács , csak úgy tapasztalatból: ha valami megtetszik azt azonnal meg kell venni, mert nem véletlenül akad meg egy- egy tárgyon a szem.
    Ami most nagyon tetszik a bejegyzésedben, az ajándékos doboz, ha jól értem sok kisebb holmi lapul benne. Az én születésnapom pár nap múlva lesz, szeretnék én is úgy örülni ahogy te, sok sok darabnak egy csomagban❤️
    Útólag is: Isten éltessen sokáig, Modeszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emőke!
      Kis dolgok, amiknek nagyon örül az ember...Ezek a legjobbak!
      Boldog szülinapot neked is, és örömet, örömet, sokat!

      Törlés