2015. február 26., csütörtök

A nagy fogás / The Big Deal


Csak annyi történik, hogy ember megtalálja, meglát benne valamit, és tudja, hogy szeretné. Megmenteni, kihozni belőle valamit, és új, használható funkciót adni neki. Néha vicces, mennyire lehet örülni a fura, mások számára haszontalan dolgoknak.
Én ezt a majd kétméteres vastaligát érzem az egyik legjobb vételnek, ami a bolhapiacon való keresgéléseim során hozzám került. 
Nagy kartondobozok tornyosultak rajta, amikből hanglemezeket árult a bácsi.
Szó szót követett, végül 3000 Ft-ért lett az enyém, egy kedves feltételezés kíséretében, mert a bácsi szerint rólam az látszik, hogy ebből bizony virágtartó lesz. :)


Hát nem, illetve, ha a kényelmi szempontok megengedik, némi virágdíszítést kapni fog, de a taliga egy mobil kerti fotel formájában fog újjászületni. Kényelmes matraccal, háttámlával, párnákkal. 



Több színben elképzeltem, próbálgattam, milyen anyagokkal, árnyalatokkal fogok dolgozni...
Már alakulnak a tervek. Alig várom, hogy hozzákezdjek!





14 megjegyzés:

  1. Szinte ugyanilyen van nekünk is. :-) Az ötleteiden felbuzdulva én is elővezettem valami hasonlót A ház urának, de csak homlokráncolás és sötét tekintet volt a válasz. :-( Persze sosem használtuk még, úgyhogy majd jól nekiállok egy magányos hétvégén...
    Kíváncsian várom, mit hozol ki belőle!

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Hát ilyen van a nagypapámnál is! :) Elképesztő vagy! Minden második olvasód be tudna szerezni ilyet rövid időn belül, de eddig senkinek eszébe nem jutott, hogy ez valamire jó lenne. :) Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz. Jó vétel volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, nekem, meg mekkorát dobbant a szívem, mikor megláttam!
      Nemsokára nekiesek!

      Törlés
  3. Ez egy tragacs, nem taliga:) Nagymamámál mèg mindig használatban van. Amikor kicsi voltam akkor nagypapám nagyon sokat fuvarozott rajta. Beültetett a ládák mögè ès zötyögtünk ki a kert vègèbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az! Mikor kérdeztem a bácsit, hogy a taliga eladó-e, akkor a válaszban valahogy máshogy emlegette...tragacsként ezek szerint.:)) Csak nem emlékeztem, mert üzlet köttetett, úgyhogy másra figyeltem. :))))

      Törlés
  4. Csinos kis furik...de engem azok az anyagok is nagyon érdekelnének! :D ;)

    VálaszTörlés
  5. Hogy ez mekkora ötlet!!! Lelki szemeimmel látom, amikor a gyerekek kitúrnak majd belőle... :)))

    VálaszTörlés
  6. :) mikor megláttam eszembe jutott a gyermekkorom. Babszedésre mentünk vele, rápakoltuk a szárral a babokat, mi meg ráültünk a tetejére... milyen jó is volt rajta utazni.
    Kíváncsian várom a kerti fotelt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szeretem olvasni, mikor ilyeneket írtok! Nagyon örülök neki! :)

      Törlés
  7. Na, a férjem most mondja, hogy felénk ennek trógli vagy tragacs a neve. :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a fajta talicskát Zalában láttam először...szalma bálákat vittek vele :o) És valóban kiválóan alkalmas volt erre, mert nem estek le róla a bálák! De kerti fotelként is remekül fog funkcionálni :o)))

    VálaszTörlés