2015. február 17., kedd

A Csészényi kávézó / Cuptiny Café



Ismét nagyszerű helyet szeretnék ajánlani nektek! 
A Csészényi Kávézót Krisztinavárosban, az első kerületben. Már szemezgetek vele egy ideje, de mindig csak autóval suhantam el előtte, amikor pedig friss házasokként itt laktunk  úgy 100 méternyire, még a régi Rill órásműhely működött a Krisztina körúti üzletben. Nagyon szép és hangulatos gesztus, hogy most, kávéházként üzemelve is emléket állítottak a régi órás dinasztiának, itt is - ott is emlékek őrződnek a falakon, amit öröm végigböngészni. 
De ez a hely egyébként is visszarepít... én imádom ezt a hangulatot, és az igényes aprólékosságot, humort, amivel összeválogatták a berendezést és a rengeteg képet, táblát, reklámot a falakra, a korhű kávéházi bútorokat. Apróra végigböngésztünk mindent, mint egy múzeumban. :)
Valahol menet közben eljött az én szülinapom is, és mire találtunk egy megfelelő hétvégét, mikor senki nem volt beteg, már egyetértettünk, hogy ismét egy hangulatos családi reggelizéssel kezdjük a napot. :) 
Jól választottunk, a kávé különlegesen finom volt, köszönhetően a messzi tájakról hozott kávékülönlegességnek és a helyben pörkölésnek. 
A kisfiam a végén úgy köszönt el a nénitől, hogy ez volt élete legfinomabb forrócsokija. 
A számból vette ki a szót!
(Olvasgatáshoz a képek kattintásra nőnek.)






















15 megjegyzés:

  1. Ha egyszer eljutok Budára... :-) De komolyan, mert többen ajánlották már. És amúgy is lassan elvonási tüneteim lesznek, hiszen két éve nem jártam a fővárosban... ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, már megijedtem, hogy két éve nem ittál kávét! :))

      Törlés
    2. :-) Ó, az nem fordulhat elő, függő vagyok ugyanis. Nyáron kávézót üzemeltetek a kertben. Mindig meg van terítve a kertben kávéhoz, és bárki sétál a nyarat itt töltő barátaink közül az erdőbe, csak bekiabál, hogy mikor jön vissza, addigra elkészül a kávé, kerül valami süti, keksz, és nyit a kávézó. És mivel az itt élő hollandok, németek, osztrákok sokat kirándulnak, van, hogy négyen-öten üljük körbe az asztalt. :-)

      Törlés
    3. :DDD Hogy ez milyen jó! Szuper vagy!

      Törlés
  2. Néha úgy érzem, én vagyok a világon az egyetlen ember, aki nem szereti a kávét...De a forró csoki jöhet. :) Ej, ha egyszer eljutok Budapestre, végigjárom az általad ajánlott helyeket. Csak vidéki lány vagyok, nem megyünk mi sűrűn arrafelé. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos ez a hely is köszi, hogy megmutattad.

    VálaszTörlés
  4. (harmadjára futok neki a megjegyzésnek... :D) Imádatos hely és imádom, ahogy 'tudtok élni'! Köszi, hogy beleláthatunk! :) Tuti el fogunk ide menni! Puszillak! Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A" tudunk élni" állapotot váltogatjuk a punnyadással! Egyik jobb, mint a másik! :D :D

      Törlés
  5. Nagyon klassz hely,minden apro kis reszletevel,dekoraciojaval egyutt! es az a reggeli,de jol nez ki! Csak kar,hogy olyan ures,remelhetoleg gyakran megtelnek azert az asztalok.
    A falon levo sok kavedaralos kepednek eszmeletlen hatasa van,ahogy porgetem lefele a fotoid az oldalon. Olyan jo szogbol fenykepezted,hogy szinte elenk ugrik,vagy hogyan is fogalmazzam.
    Koszi ezt a sok szepseget,mindig orom nezelodni a blogodon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, és örülök, ha jössz nézelődni, köszönöm.
      A kávézó megtelik egyébként, de mi direkt nyitásra mentünk reggel, hogy tudjak fotózni, hogy ne legyen tömeg és a kislányom is szabadon négykézlábazhatott. :))

      Törlés
  6. Névtelen22/2/15 08:38

    Hangulatos hely valóban a régi tárgyakkal, ódon hangulattal❤️Igazi felüdülés egy ilyen hely a mai hétköznapokban.
    Tegnap olvastam ezt, szerintem neked is tetszeni fog;-)
    http://www.nlcafe.hu/otthon/20150221/konyha-retro-otvenes-evek/

    VálaszTörlés