2015. február 6., péntek

Kislányos ceruzatartó / Pencilbag for girls



Ezt a ceruzatartót a kislányomnak készítettem, aki nagyon szeret rajzolni. Na jó, firkálni, de azt nagyon. Egyszerű zsák, osztások nélkül, hogy könnyen bele tudja pakolni a ceruzáit. Jólesett ezekkel a vidám, tavaszi színekkel dolgozni, és mind nagyon örültünk neki, mikor kész lett. :)



Mivel a kisfiam is rengeteget rajzol, nálunk szinte mindig ceruzasurrogás hallatszik valahonnan. :)
Vagy zsírktéta, vagy filctoll, vagy ecsethangok...
Így most már Alíz nagy bumszli ceruzáinak is meg lesz a helye a pihenő időben.





A zsák hátulja.




Az utazó változat. Amikor magunkkal visszük a ceruzákat.


És visszahajtva napi használathoz.


Ha egy poharat állítunk bele, a zsák megáll majd magától is.
Hurrá, firkálni jó!
Addig én hímezhetek. :)


13 megjegyzés:

  1. Hogy szalad az idő, már Alíznak is ceruzatartója van! Nagyon édes és nagyon praktikus, tetszik!
    Jól esnek a szememnek ezek az üde tavaszi szinek!
    Honnan vannak a fa spulnijaid?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szalad, bizony, szalad! :)
      Persze ebben az utánzás is nagy szerepet játszik, Albert még nem rajzolt másfél évesen!
      A spulnik...Bluer Design Biancánál láttam, én is tőle kérdeztem. Ha jól tudom, nagybani virágpiacról(?) hozta nekem, kis hálóban árulják, mint dekorációs elemet. De megkérdezem pontosabban, ha szeretnéd.

      Törlés
    2. Igen, nagyon szeretném. Köszönöm

      Törlés
  2. Pont én is azt akartam írni, hogy "Te jó ég! Már Alíz is rajzol?" :)
    A tartóka nagyon aranyos lett, jó ötlet. Én Daninak tekercset tervezek, de az egyik tervem, ami sose lesz kész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ő kis dolgaikat előre kell venni, mert tényleg elszalad az idő...
      De az én listám is nagyon hosszú...

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez kis zsák! És a hímzés rajta! ♥
    Igazi tavaszt idéző színek!

    VálaszTörlés
  4. Üde, friss, bájos és persze praktikus ! És a fotóid hangulata ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rita, örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  5. Nagyon bájosat alkottál, és csodásak a fotóid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Jó ez a fotózgatás a végén, mert így nagy az esélye, hogy befejezem. :)))

      Törlés