2015. február 14., szombat

Játék - ötödik nap / Game - Fifth Day

A játék ötödik napján következzen egy kis újrahasznosítás, kedvcsinálóként már a közeledő húsvét jegyében.
Többször előfordult már, hogy turkálós anyagokból varrtam ezt-azt, mert olcsó, változatos és nagyon jó minőségű anyagokkal lehet dolgozni. A lenti szívek, párnák, tyúkok, koszorú és tojások mind férfi ingekből készültek!
Sok további fotó mutatja, nekem mit sikerült kihozni az anyagokból.
Az angol férfiingek sokfélesége ITT. :)
Az előkerti dekorációhoz készült tyúkok, ajtókoszorú és szívkötelék a tavaszi virágok között ITT és ITT.
A legegyszerűbb párnahuzatok, szívgirlandok és húsvéti tojások több képben ITT és ITT.

Ma Zsuzsit és Sanyit, vagyis a Fehér Levendula Műhely csapatát hívom játékra, nagyon szeretem a munkáikat, épp a húsvéti fa nyuszijaikat rendezgetem itthon, nézelődjetek náluk!

Köszönöm azoknak, akik velem tartottak a játék öt napján, holnaptól már újdonságokkal jövök! :)







9 megjegyzés:

  1. szerintem ha egyben látnám ezt a szépséget, ami Nálatok van, tuti elájulnék!! :) csúcs a csirke! -is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem meg attól ájulnál el, ha egyben látnál egy hétköznapi képet nálunk. :))))
      Valahol mindig ott a valóság egy sarokban :)))

      Törlés
  2. Ingekből én is nagyon szeretek varrni. A sógoromnak elképesztően jó ingei vannak. Mindig meg is jegyzem neki, hogy milyen szép táska, párna, babaruha, stb. lenne belőle. A múltkor már azt mondta, legközelebb pólót vesz fel, mert lenézem róla az inget. :)

    VálaszTörlés
  3. Megint csudajó ötletek, gyönyörűséges dolgok, csupa-csupa szeretet. Pár perc alatt feltöltődöm Nálad, köszönet érte. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de örülök ennek Bettus, köszönöm! :)

      Törlés
  4. Modeszta köszönjük az invitálást <3

    VálaszTörlés