2015. április 28., kedd

Hidegfront után / After Cold Front

Mert a természet már csak ilyen...:)
Tegnap még úgy fénylett a kis almafa, mit valami mesebeli csipke-tündér.
 (Bevallom, a nagyon bimbós képeket 1-2 nappal korábban készítettem, hogy biztosan meglegyenek, mert a hímzés lassan haladt, a virágok pedig gyorsan nyíltak. :))
Ma pedig, az esős, szeles délelőtt után, mire hazaértem a munkából a gyönyörű szirmok a földön hevertek.

***
Because this is nature's way...:)
Yesterday the little crab apple tree was still shining like a lace fairy.
(I admit that I made the pictures with the many buds 1-2 days earlier since stitching went slow and the flowers started blooming fast. :))
And today after the rainy, windy morning when I got home from work the awesome petals were lying on the ground. 


Gondoltam, ha már a fényképezőgépért nyúlok, megmutatom, miket találtam a hétvégén. :)

***
I thought that when I grab the camera I'd show what I found on the weekend. :)


Minden darabnak meglesz a helye, a bólés üvegnek különösen örülök.

***
Every piece will have its place, I like the lemonade bottle in particular.




A rózsakertbe ültetett tulipánoknak is ezek az utolsó napjai. Nagyon megáztak.

***
The tulips set in the rose garden have their last days as well. They got soaking wet.



Albert fája, a japán díszcseresznye is elvirágzóban, de Alíz fája, a piros virágú galagonya még csak most ébred.

***
Albert's tree, the Japanese cherry is also having the last flowers but Aliz' tree, the red flower blackthorn is still awakening.



Elmúlik ez a tavasz is. Mert a természet már csak ilyen.

***
This spring will be over as well. Because this is nature's way...:)

7 megjegyzés:

  1. Szirom-hó hullott a kertekre.
    Felénk még mindig erős a szél.....
    Tüneményes a kicsi kéz az ágon!!! Albert kezecskéje??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem! :)) Bár hasonlítanak, mert Albertnek még mindig vakond-keze van, ez a kéz Alízé, aki gyorsan nő!! :))

      Az ennyire erős szelet nem szeretem...minden nehézkes benne.

      Törlés
  2. Ezek is gyönyörű fotók... a természet - és a Ti kertetek - még hidegfront után is csodaszép! :)
    Én sem szeretem a szelet, megfájdul tőle a fejem... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd...most megúsztam, de néha olyan fejgörcsöm van, hogy mozdulni sem tudok. :)

      Törlés
  3. I don’t suppose many of websites give this kind of information.Tim Graham

    VálaszTörlés
  4. Megtépázva is gyönyörű♥
    Nálunk minden rózsaszín a magnóliától és a japán díszcseresznyétől.

    VálaszTörlés