2015. április 27., hétfő

A kislány és az almafa / Little Girl and Apple Tree



Ezekben a napokban az egyik legszebb dísze a kertünknek az 'Evereste' díszalma virágzása.
Csodálatos, ahogy a sötét rózsaszín bimbókból sorra nyílnak a hófehér virágok és beborítják az egész koronát.
Mikor megláttam a mintát, rögtön Lizi jutott eszembe és persze a kis almafánk.
Nagyon szerettem hímezni, és erre a mintára még a Papa is rájárt időről-időre, megnézni, hogy hogy haladok vele. :) Az eredmény az egész családnak tetszik, a kép természetesen a Kisasszony szobájába kerül.

***
These days one of the most beautiful ornaments in our garden is the blooming of the crab apple 'Evereste'. It's wonderful how from the dark pink buds the white flowers start blooming and wrap the whole tree.
When I found this pattern I was thinking on Liz and our little apple tree.
I liked stitching it a lot, and even Daddy was coming to see time-to-time how I was progressing with it. :) The whole family likes the result, the picture goes into the little lady's room of course.













26 megjegyzés:

  1. Igazi kislányos kép!!! :o)
    Gyönyörű a fátok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy szeretem ezt a fát. Őt is 70 vagy 90%-os akcióban találtam...kis nyeszlettke volt, mikor elültettük. :)

      Törlés
  2. Gyonyoru szep ez a himzes is,a fa is...minden!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon bájos minta! És tényleg gyönyörű az almafa, és az összes fotó!
    Hol találtad a mintát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :))
      Háát, a minta egy 1994-es Anna (magazin?) által kiadott falinaptárban volt, amit a mi kreatív klubunk egyik tagjától kaptam...igazából két különböző hónapból ügyeskedtem össze, mert kicseréltem a fát. :)) Szólj, ha szeretnéd, elküldöm valahogy!

      Törlés
    2. Köszi, aranyos vagy! Nagyon tetszik, de ez lenne a 120. sorban álló - és nekem nincs Lizim... :)
      Csak azért kérdeztem, mert azt hittem, Te tervezted... de végül is majdnem... :)))

      Törlés
    3. Óó, én nem tudnék egy ilyet megtervezni! Még attól is kimerültem, hogy kicsit összevariáltam két mintát. El is mászott egyébként. :)))

      Törlés
  4. Jaj, nagyon szép a fa és a hímzés is... Nem tudod, mi a neve a fának és kb. mekkora lesz a max. nagysága? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és köszönöm! <3
      Ez egy viszonylag kisebb méretű fa, tudod, be kell férnie a sorházkertünkbe! :))
      Malus 'Evereste'- így utánanézhetsz.

      Törlés
    2. Ősszel is gyönyörű, pici narancspiros almákkal, amit aztán a rigók eszegetnek.

      Törlés
  5. Ó! Mindenre "Ó". :-) Elkérhetem a mintát valahogy?
    És az "Alle Vögel"-szív... Azt hiszem a Ti kertetekben szeretnék almafa lenni következő életemben. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, elküldöm. De a minta miatt lehet, hogy rám kell szólnod, elképesztő szita az agyam és olyan elmaradásaim vannak...te már csak tudod. :))
      Jaj... a szív is úgy jött, ahogy minden más, volt vagy 50 cent...igazából azt hiszem én még az életben nem vettem semmit rendes áron, csak akciósan. :))))

      Törlés
  6. És azok a kiscipők...mmm!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsi Virágom, olyan gyorsan kinő mindent...de hát tudod...:))

      Törlés
  7. Gyönyörű MINDEN!!!! Ez az almafás hímzés! csuda!
    :)))))Ilyen keretet én is vettem a Jyskben.:) Nem lehetett otthagyni.,:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Jysk veszélyes hely, mindig van valami! :))))
      Örülök, hogy tetszik...köszönöm!

      Törlés
  8. Hű, de gyönyörű ez a fa! És én még azt hittem már nem találok szebbet a cseresznyefánál.... De jó, hogy ilyen szépséges hímzéseket tudsz készíteni! Az unokatesóm egyszer elkezdett tanítgatni, de nem sokra ment velem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsi mintákkal kell kezdeni! De ez alkat kérdése is, van akit megnyugtat ez a fajta monotonitás. :))

      Törlés
  9. Gyönyörű ez a munkád is! Lizi biztosan értékeli, hogy ilyen anyukája van. :)
    Ha a szilvafáinktól meg kell szabadulnunk /nagyon úgy néz ki/, akkor beteszem a tervek közé ezt a fát is. Nagyon szép.
    Ma a fiam azt mondta, hogy: "Anya, mutasd meg azt a kikötőt, amit az a néni csinált a kisfiának!" Azt hiszem, Dani is Modeszta-blog rajongó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dani, de édes! <3
      Nem tudom, mi lesz a kikötővel az idén, mert Albi tud és szeret vele szépen (rendeltetés szerűen) játszani, de ha Lizi meglátja, pancsolás lesz. :))

      Törlés
  10. I would be supportive on all your articles and blogs as a result of they are simply up to the mark.Tim

    VálaszTörlés
  11. El vagyok bűvölve! Annyira édes ez a minta és a képek hangulata is varázslatos.
    Továbbra sem vagyok képes fölfogni, hogyan férhet el ennyi minden a telketeken! Próbálom összerakni a nagy egészet a részletfotókból, de nem megy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ideje tervezek már egy rajzot a kertről. Ha tudnék rajzolni, már meglenne. De nem adom fel. :)))

      Törlés
  12. Gyönyőrű a minta és a fa is! Szeretném elkérni a mintát kicsi lánykámnak szívesen elkészíteném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Cristinka! :) Ha írsz nekem a minta miatt, kitalálom, hogy legyen.
      modesthomeandgarden@gmail.com

      Törlés