2019. október 2., szerda

Kézimunkák a szobában / Hand Crafts in the Room


Alíz szobájának hangulatát nagyban meghatározzák a kézzel készített dekorációk. A legtöbbet én készítettem neki, de nagyon szeretjük azokat a munkákat is, amik különböző kézművesektől, blogbarátnőktől, ismerősöktől jöttek hozzánk. Mindezek együtt teszik ilyen otthonossá a szobát.
Az ágy végében található szív girlandot én varrtam turizott férfi ingekből.


A kötött párnahuzat tulajdonképpen egy régi kardigánból készült.


Az almapárna és a maroknyuszi az én munkám, az angyalt Nosztalgia kacatok Gyöngyi varrta nekünk.


A falon lógó újság- vagy könyvtartót még sok éve varrtam, most végleges helyére kerülhetett.


Az akasztó Redcountry Kinga ajándéka Alíznak. Nagy kincskereső az a  csaj :) 


Korona saját, angyal szintén Kingától jött karácsonyra. A bagoly és a kutyi kézműves vásárból való.


Teregető Papától, hozzá való csipesztartó zsák tőlem. 



Hímzett táska és falikép tőlem, a házikó ajándék Zóra Praktikái Zitától.


A mi minimál tökünk :)


Csattartó házikó Andy kuckójából


És a szeretett varrományok, a Fogtündér, erdei barátok és az első szülinapra készült elefánt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése