2019. július 4., csütörtök

Nyári édesség / Summer Sweet



Előfordul, hogy nem tudok, vagy nem szeretnék sok időt tölteni a konyhában, főleg amikor más dolgok kötnek le, mert nagyon készülődik valami más itthon. :)
A mai nap is ilyen volt, összedobtam egy tartalmas levest és a család nagy örömére nem volt külön második, csak egy kis édesség a leves után. Főztem egy adag kókuszos-fahéjas tejbegrízt, amit 12 kis szilikon formába adagoltam. Miután kihűlt, tányérra fordítottam és meglocsoltam olvasztott étcsokival. A meleg csoki a fagyigombóccal igazán fenséges és laktató eredményt hozott. A bokorról frissen leszedett ribizlivel és egy kis fodros levelű mentával lett az igazi.




1 megjegyzés:

  1. Hááát, mit mondjak? Nálad még az "összedobok valamit" is felséges, és csodásan néz ki :)

    VálaszTörlés