2019. július 28., vasárnap

Hagymák / Onions


Remélem, még nem unjátok nagyon a konyhakerti fotókat, de a kerti történések java most itt zajlik. Nagy öröm nekem tanulgatni a zöldségekkel való szöszmötölést, és amikor egy kis szüretre is sor kerül, az büszkeséggel és bizakodással tölt el. Az utóbbi időben addig szemeztem a növekvő hagymafejekkel, hogy a végén csak nem bírták tovább a vizslatást, és eldőlt a száruk. Így már közelebb kerültünk a nagy kérdéshez, ami a felszedés időpontját illeti. Óvatos duhaj vagyok, meglátjuk, jól csinálom-e. Ez itt a hagymák fele, tákoltam nekik egy kis szárítót, most pár hétig védett helyen lengedezve árnyékolják a Teaházat :) A többi hagyma még a földben. Tudom, egyelőre nem sok, már látom, hogy jövőre több is elfér majd.  De egészségesek és ízletesek és én nagyon örülök mindennek, amit magunk termelünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése