2019. július 20., szombat

A kertverseny / The Garden Contest



Beneveztem egy versenyre. ☺️ 
A BBC Kertvilág Az Év Kertje megmérettetésére.
"Kis helyen" kategóriában indítottam el az előkerti veteményesünket. Ha egyetértetek, és van kedvetek, szeretettel és hálával veszem a szavazatokat, amiket minden nap egyszer meg tudtok ismételni! A szavazók között kisorsolásra kerül majd egy Wellness utalvány is, így talán még csábítóbb egy percet szánni egy kis játékra.
Bevallom, mikor nézegettem a versenykiírást, azonnal az lebegett a szemem előtt, hogy a férjem mennyit dolgozott a kerten a közös álmunkért, és én olyan szívesen meglepném valami szépséggel a nyeremények közül. Van kedvetek segíteni nekem ebben? 💚
Csavar is van a dologban. Kétszer jelent meg verseny oldalán a nevezésem. Egyszer csak 1 db fotóval, egyszer pedig 5 képpel. A fotóra kattintással tudtok lapozni. Az ÖT-fotóst tessék nézni!!


Tehát:
- "Kis helyen" kategóriában
- Napi egy szavazat. (Minden nap és minden szavazat számít)
- G. Kovács Modeszta kertjére
- Ha nem nyerünk semmit Papának, akkor sütök neki egy jó kis tortát :D ....de ha segítetek, talán sikerülhet. Köszönöm-köszönöm mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése