2016. október 5., szerda

A mi őszünk / Our Fall



Hideg van. Már minden nap begyújtunk, sorra teszem az asztalra a forró leveseket, és melegen, mézzel isszuk a gyömbéres mentaszörpöt.  Megváltoztak körülöttünk a színek és az illatok. Biztosan észrevettétek már, hogy nálunk nem hiányozhatnak a pasztell színek, a kék halványabb árnyalatai sem ebből az évszakból. 
Eszerint válogatom a színeket  az őszi dekoráláshoz és a kézimunkáimhoz is, és így ezek könnyen belehangolhatók az otthonunk mostani árnyalataiba. 
Megvarrtam életem első takaróját. Az igazi patchwork és én nem vagyunk szoros kapcsolatban, ezért is vagyok büszke, mert bár nem volt nehéz munka, mégiscsak darabokból készült és ez az első ilyen nagyobb munkám.
Hét különböző textilt csíkoztam bele, mind 110 cm szélességű vásznak voltak. A keretcsíkokkal együtt a kész takaró 125x190 cm-es lett. Flízbélést és fehér hátlapot kapott. Tulajdonképpen próbának szántam, egy karácsonyi takaró előtt. Nagyon megszerettem, a gyerekek is folyton húzzák-vonják a kandalló körül, de remélem, a kertben is bele tudunk még burkolózni még egy-egy órányi őszi napozáshoz. 
Addig is, már szabom a piros-fehér karácsonyi csíkokat...











7 megjegyzés:

  1. De ügyes vaaaaagy! Nagyon szép lett! Nem is kell ezt túlvariálni, ez így csíkosan, egyszerűen tökéletes! :)
    A fotóidtól meg el vagyok ámulva. Nagyon értesz Te ehhez /is/. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először Tilda könyvben nézegettem ezeket a csíkosakat, nagyon jópofa.
      Nehogy azt hidd, van ám kiszabva 77 kis négyzetem is, de vagy 77 babatakaró lesz belőle Alíznak, vagy ki tudja. :)))
      A fotókat ma készítettem....csak mondom...ezer km-es szélben, ahogy kell. :DD

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos :) Ez a gyömbéres mentaszörp recept elkérhető? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen! Zita barátném blogjáról vettem én is.
      http://www.zorapraktikai.hu/2016/08/mentas-gyomberszorp.html

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  3. Nagyon hangulatosak a fotóid! Igazi őszi bejegyzés! :) A takaró nagyon klassz lett! Nekem is izgatja a fantáziámat egy karácsonyi patchwork takaró. Nem igazán készítettem még, de nagyon vágyom rá! Anyagaim is vannak hozzá. remélem addig összejön. Csak nagyon egyszerűre gondoltam, nem akarom elrontani épp a karácsonyit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem fogj bele Éva, még bőven van idő! Sokszor nem is bonyolultságától lesz szép valami, hanem a színektől, hangulattól, amit hordoz. Már én is izgatott vagyok, nemsokára összeállítom a mi első karácsonyi takarónkat. :)

      Törlés