2014. szeptember 29., hétfő

Hétfő / Monday



Közeledik a hideg, már minden nap kuckózunk egy kicsit a kandallónál. Ilyenkor kapok mindig kedvet kötögetni. Egyszerre több dolgot is. Lesz sapka, sál, párnahuzat, kötött mikulászsák. :) Már karácsonyra is készülnek dolgok. Nem árt időben elkezdeni...

***
Cold weather is approaching, we're snugging at the fireplace every day now. That's when I start feeling like knitting. Many things at a time. There will be a cap, a scarf, a pillowcase, a Santa bag. :) I make things for Christmas already. It's wise to start it in time...





16 megjegyzés:

  1. Milyen hangulatosak ezek a képek!
    Mindig elcsodálkozom azon, hogy mi mindent alkotsz: kötögetsz, varrsz, hímzel, festegetsz, felújítasz...mellette ott a munka...otthon meg a család és a házi munka....szerintem találtál valami időtágító gépet :o))))

    VálaszTörlés
  2. Házimunka...khm.. :)))
    Mindenből csak egy kicsit!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűségesek...itt mindig jó megpihenni Nálad... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És én mennyire örülök, hogy ezt írod!
      Köszönöm. :)

      Törlés
  4. Hú, de szépek! :)
    Na, a kötés az, ami valahogy nem megy. Nincs hozzá érzékem vagy kitartásom. Már elmúltam 30 /most vagyok 32 :)/, mikor karácsonykor mondtam anyukámnak, hogy most üljünk le a fa alá és tanítson meg sokadjára is kötni. Lelkesen kötöttem egy téglalapot 4 napig, aztán ennyi. :)
    A horgolással szintén így állok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Szerintem horgolni nem lehet megtanulni! Aki tudja, az már így született! :))

      Törlés
  5. Micsoda szép színek!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbbet már tavaly elkezdtem, de ezek az rózsaszínek idei szerelem...

      Törlés
  6. Névtelen30/9/14 10:32

    A lányom 11 éves koráig csakis kötöttem.Jórészt neki.Aztán jött a hímzés,varrás,meg a sok más...legutoljára a horgolás.
    Azóta nem kötöttem,mert a mostani gondolatom szerint a leglassabban haladó kézimunka.Viszont a kandalló melletti kötögetés....hát talán megint,újra?:-)))
    Várom hogy lássam miket kötöttél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mutogatom lassan. Mármint ami meglesz karácsonyig :)

      Törlés
  7. Csöndesen irigykedem... kandalló... kucorgás... na, a kötésre nem! :) Szerintem is az a leglassabb kézimunka! A horgolás viszont tök eccerűűűűűű :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az a fura térkép ne lenne a horgoláshoz :D

      Törlés
    2. Névtelen1/10/14 21:30

      A horgolási térkép kicsit sem bonyolultabb mint a kötési;-))

      Törlés
    3. Igazából a mi kis kézimunka klubunk horgoló klubnak indult annak idején, de aztán mindenki elkezdett másról beszélgetni. Meg mást csinálni. :))) Én meg elakadtam a fejlődésben. :)))

      Törlés
  8. Megvilágosodtam!!
    Azért nem kötök, mert nincs kandallónk és azért nem horgolok, mert nem tudok térképet olvasni. Felmentve érzem magam:)

    VálaszTörlés