2013. október 29., kedd

Meglepetés / Surprise

A múlt héten Ausztriában voltunk, s mire hazaértünk, egy kedves csomag várt a postán. 
A csomagot Leki-Rita küldte, mert az úgy kezdődött, hogy nyertem egy tököcskét nála.
Én még sosem nyertem semmit. Ennek ahhoz lehet köze, hogy sosem játszom :)

***
Last week we were in Austria and when we arrived home a pleasent parcel was waiting at the post. It was sent by Leki-Rita because it started with a small pumpkin that I won from her. I have never won anything. It may be in connection with the fact that I never play :)


Most mégis. Az igazi meglepetés akkor ért, mikor kibontottam a csomagot, mert más is volt benne. Nézzétek ezt a kézimunkát...egy formás kis üveg ilyen tetővel!!! És minden, amit szeretek...illatos mécses, tea, csoki...és a képeslap. Albi szobájában ott sorakoznak a Reich Károly illusztrációk!!!

***
Except this occasion. The real surprise caught me when I opened the package since it contained something more. Look at this hand work...a nice little jar with a cap like this!!! And everything I love...scented tea light, tea, chocolate...and a post card. In Albi's room there are illustrations by Karoly Reich!!!



A kis tök azért tetszett meg nekem, mert úgy gondoltam, jól mutatna a kék szobában nálunk...ahol kék kockás tapéta van a falon... :) Egy kék szobát nem olyan könnyű ősszel díszítgetni.
Erre tessék. Jön egy ilyen meglepetés-csomag :) Nem is ismerjük egymást személyesen, "csak" szívesen nézegetjük egymás oldalát.

***
I like the little pumpkin because I thought it was looking good in our blue room...where the wallpaper is blue tartan...:) A blue cannot be decorated easily at autumn. And now there comes a surprise package:) We don't even know each other, we "only" look at each other's pages.


 Nagy örömet okoztál vele Rita, köszönöm!!!

***
Rita, you've made great pleasure, thank you!!!


6 megjegyzés:

  1. Nos, igen...Rita az ajándékozás nagymestere♥
    Gratulálok a " pakkodhoz", csodás kincseket kaptál!

    VálaszTörlés
  2. Ó-ó, sárgulok az irigységtől...! - nem is! Veled örülök! :-D
    Rita gyönyörűeket alkot, már én is gazdagodtam néhány darabbal! :)

    VálaszTörlés
  3. :) Úgy izgultam... és nagyon örülök, hogy tetszett a csomi :) sok szeretettel...

    VálaszTörlés
  4. Nyerni jó, pláne ilyen " finomságokat".
    Teljesen telitalálat ez a sok minden a kék szobába, amit meg te fogsz használni az lèleksímogató... a kis üveg a kedvencem, a Reich Károly illusztrációkról már nem is beszélek...❤❤❤veled örülök én is!

    VálaszTörlés
  5. :)) Köszi Rita, köszi lányok!

    VálaszTörlés
  6. Milyen kedves ajándékok!!! Erikának igaza van...:o) Leki az ajándékozás nagymestere...igazi tündér!!! :o)

    VálaszTörlés