2013. október 22., kedd

Le a cipőkkel / Shoes off


Senkit ne tévesszen meg a ragyogó napsütéses idő, ideje véget vetni a koszos cipők garázdálkodásának a lakásban. Tavasztól őszig minden nyitva van nálunk, gyakorlatilag egybeolvad a kint és a bent. 
A hosszú nyár alatt engedékenyebbek vagyunk magunkkal és a vendégeinkkel is, de ennek most egy suhintással vége:)
Egy új, vendégfogadó kép és a vendégpapucsok már sorakoznak az előszobában.

***
You should be fooled by the sunny weather, it is time to put an end to the affray of the dirty shoes in the house. We have all doors open from spring to autumn virtually merging inside and outside. During the long summer we were more tolerant to ourselves and our guests but this has come to en end with a strike :)
A new welcoming picture and guests shoes are already lining up at the entrance.









20 megjegyzés:

  1. Olyan ismerős ez a kép :) Képzeld a mi előszobánkban is ez van, fehér kerettel ... de nem én hímetem, hanem Timitől kaptuk ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jééé, naugye! :))) Ezt nem tudtam, de egyre jár az agyunk, látjátok. Timi hímzése sokkal pöpecebb, az biztos...DE, jelentem, vége azoknak az időknek, mikor újrakezdem, amivel nem vagyok annyira elégedett. Kicsit csámpa, kicsit nincs középen, de hogy kész van, az már maga a csoda! :))

      Törlés
    2. közben megkereste a képet (http://xleki.blogspot.hu/2011/08/uj-kincsek.html)

      Törlés
    3. Mennyi szép kincs!
      Hiába, fehér keretben néz ki jól. Az én képem egyébként egy ház alakú kistáskának indult, de rájöttem, hogy az sosem lenne kész. Úgyhogy inkább munkába állt így és lekiabálja a vendégeket sorban :)

      Törlés
  2. Szerintem az igazi keret a ház-alakú lenne....mint a könyvben is...:o) De én még nem találkoztam olyannal, így nekem nagyon tetszik a háztetős-hímzéses megoldás!!!
    Milyen gyönyörűen virágzik a muskátlid! No meg a rózsák is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ház alakú keretet lehetett kapni egy kis kézimunka boltban abban az osztrák kisvárosban, amerre járni szoktunk. Rettenet ára volt...úgyhogy ott maradt...
      Most nézem a képeket, látszik-e, hogy farkasfogból van a teteje...nem nagyon :) Zöld váltószínű farkasfog.

      Törlés
    2. Megnéztem közelebbről is a képet és valóban farkasfog!!! :o) Nagyon ötletes!!! :o)))

      Törlés
  3. Hát ez hatalmas ötlet!!!! Én szép csendben megőrülök jópár olyan vendégemtől,aki nem vszi le az utcai cipőjét,amikor bejön.:(
    hehe!Ennek vége lesz: én magyarul fogom ráhímezni.:)))))
    Köszönöm az ötletet!!!!!Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenkiről leszedem a cipőt :) A mesterekről, a kéményseprőről is. A mosogatógép szerelővel is le akartam vetetni a nagy bumszli cipőjét, de nem hagyta magát...biztonsági bakancs :)))

      Törlés
  4. SZUPER lett! Nálunk automatikusan vetkőzik mindenki, pedig az egész földszinten kő van... :)))
    Nagyon tetszik a kerete is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A keret bolhapiacos. Csúnya, kopott, koszos volt...és olcsó :)

      Törlés
    2. Palkó,de jó! Én felrobbanok,hogy nem veszik le,a vendégek-se.A családtagokra rászólok.pedig nálunk meg szőnyeg és parketta van,tehát nem fagynak meg.

      Modeszta: szépen kivakartad a koszból a keretet,azt hittem,hogy új.

      Törlés
    3. Dehogy :) Jó olcsón megveszem, ami nincs nagyon szétesve, általában sötétbarna keretek, üveg nélkül. Itthon lesúrolom kefével és szivaccsal, ami kibírja, az új színt kap...általában.

      Törlés
  5. Kedves őszi bejegyzés❤
    Szépek a gumicsizmák, a virágok, a locsolókannába belehullt levél is.
    A hímzés és az ötlet is kedves, remélem eléred vele a célod:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Emőke, ha rajtam múlna, a kapuig sorakoznának a gumicsizmák. Ha lenne értelme :)

      Törlés
  6. Nagyszerű, igazán nagyszerű!
    Az ötlet is, a kivitelezés is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Az egyik Rico füzetben van a minta, de sehogy sem találom, hogy melyikben. Rendet kellene tenni itthon...

      Törlés
  7. Beautiful stitching and a beautiful home. No wonder you try to keep the earth in your garden and off your floors. The slippers in the box are a welcome touch.
    Thanks also for visiting my blog and leaving a kind word on my spider web quilt. I am happy you left a thread train back to your blogging goodness, as your lovely comments appear as "no-reply'. Best of luck in my giveaway. I will post here if one of your comments is the lucky random number.
    May you have a beautiful day ... :) Pat

    VálaszTörlés
  8. Névtelen18/2/21 18:25

    skincell pro amazon - What are the benefits of skin cell pro? I was looking for a cure-all product to use on my face that would make my problem go away. My face had always been prone to acne and had several scars from acne. However, my skin was dry, and the acne had largely disappeared. I didn't have any breakouts, yet I decided to give skincell pro a try. I read several reviews online and was intrigued by the positive feedback I got from others.

    VálaszTörlés
  9. Névtelen28/2/21 10:43

    skincell pro shark tank promotion: https://lyncvoiceuc.com/

    VálaszTörlés