2018. december 14., péntek

Kinti díszek / Outdoor Ornaments



Biztos mindenkinek ismerős az a bizonyos "aha" érzés, amikor a homlokunkra csapunk, hogy na, ez vajon miért nem jutott eddig eszembe.
Így voltam ezekkel a kis agyag díszekkel, amiket még a Simon-Júda napi vásárban találtam Párkányban egyik ősszel. Nagyon megtetszett az egyszerűségük, tudtam, hogy illeni fognak valahová, de aztán mégis egy doboz alján várakoztak mostanáig.
Mikor a kertet csinosítgattam Adventre és eközben rendezgettem a kopott agyagcserepeimet is, egy pillanat alatt rájöttem, a megoldásra, hogy ezeknek a díszeknek tulajdonképpen kint lenne a helyük, illenének a többi tárgyhoz a kertben.
Vékony dróttal akasztottam fel a fára őket, és ha túlélik az első telet, akkor remélem, szépen elkezdenek majd patinásodni ők is.






1 megjegyzés:

  1. Ez jó ötlet!!!! Nekem is vannak ilyen kis agyagdíszeim.fogyatékos otthon árulta néhány éve. Díszítették már a karácsonyfát, de kiszorították őket a festett díszeim.:)

    VálaszTörlés