2018. október 12., péntek

Diókoszorú / Walnut Wreath



Mostanában többen kérdeztétek, hogy készült a diókoszorúnk.
Ragasztópisztollyal igazán könnyű elkészíteni. Egy hungarocell alap szükséges hozzá, de ezt be kell fedni, hogy az esetleg kilátszó részek ne legyenek fehérek. Csíkokra szabtam egy régi lenvászon anyagot, aminek a színe harmonizál a diókkal, addig tekertem a koszorúra, míg teljesen el nem fedte. Ezt lehet ragasztással vagy gombostűkkel is rögzíteni. A diók felragasztásához kisebb méretűeket válogattam és igyekeztem nagyjából arányosan elhelyezni őket. Pár szem mogyoróval díszítettem, ami jól jön az esetleges nagyobb rések elfedésére is. A kikandikáló részekbe pedig csíkokra vágott kukoricacsuhét hajtogattam, majd betömködtem a résekbe. Tartós, szép dísze lett a teraszunknak. 





1 megjegyzés:

  1. Kedves Modeszta!
    A kültéri betondíszek elkészítésének titkát is megosztanád? Annyira szépek! :-)) Köszönettel: Anita

    VálaszTörlés