2018. október 17., szerda

Adventi látogatás a kertünkben / Advent Visit in our Garden


Már itt is vagyok, az ígért meglepetéssel....nos, nem véletlenül nem neveztem az őszi kertlátogatásunkat az idei utolsónak....
Az Édenpont csapatával rendhagyó, téli programot szervezünk, ami azt jelenti, hogy az ünnepi díszbe öltöztetett kertünk kapuja kinyílik Advent 2. vasárnapján.
Hogy igazán karácsonyváró hangulatban legyen részetek a nálunk töltött idő alatt, gyertyák, lámpák, mécsesek és kerti tüzek hangulatos vényénél fogunk együtt kézműveskedni, teázni és beszélgetni kerti dolgokról a finom falatok és házi sütik mellett. Természetes fából készült tárgyakkal dolgozunk, pl. angyalokat alkotunk, melyek majd az otthonotok, kertetek, teraszotok díszei lehetnek. 
Még több fotót és minden részletes információt megtaláltok az Édenpont oldalán, ahol már tudok is jelentkezni a szabad helyekre.
Akár hiszitek, akár nem, nyakunkon a karácsony.
Már csak bő 7 hét a kapunyitásig!







4 megjegyzés:

  1. Jaj, de irigylem azokat, akik ott tudnak lenni! Még futok pár kört, hátha el tudunk menni! Pont egyik hajnali kávézásnál megnéztem az összes karácsonyi bejegyzésed. Néha kell a lelkemnek. <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adriii...a magunkfajtára már rájön a karácsonyozhatnék az első nyirkos reggelek után :))) Már egy ideje nekem is ezen jár az eszem! :))

      Törlés
  2. Én mindig évszakváltaskor kucorgok be az ágyba a laptopommal és végiggörgetem Modeszta összes bejegyzését az adott évszaknak megfelelően. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy, nagyon jó ezt olvasni! :))
      Ezért jó a blog, többek között! Magam is itt tudok visszanézni, vagy visszakeresni dolgokat, mert minden megvan sorban. :)

      Törlés