2017. december 8., péntek

Karácsonyi táblácskák / Little Christmas boards



Ahogy arról már írtam korábban többször, nálunk ennek az évnek a nagy része lakásátalakítással telt. 
Kicsit sokáig tartott, mert mindent a férjem csinált a szabadidejében, amiből ugye nem sok van. :)
A régi étkező is teljesen új burkolatot kapott, a falon és a padlón egyaránt.
Mi szeretjük a laminált padlót, találtunk is olyan színűt, ami illik a lakás megújult hangulatához.
Ahogy a férjem haladt a padló lerakásával, nőtt a leeső darabkák száma is, amit nem tudtam szó, illetve tett nélkül hagyni. 
Összegyűjtöttem, kicsit nézegettem, mit kezdhetnék vele és ezek a kis karácsonyi táblácskák készültek belőlük. 









4 megjegyzés:

  1. De jól mutatnak együtt! Ez ám az újrahasznosítás a javából! :) hogyan van Neked mindenre időd? Én elveszek a részletekben folyamat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ebben most kivételesen apánknak szinte több munkája volt. Mire kifúrta, stb. A rajzolás, ragasztás az a tv előtt ment. Egy nap egy híradót azért ilyenkor is megnézek. :))))

      Törlés
  2. Kedves Modeszta!Hát ez csudajó ötlet!Ajándékok lesznek talán? Vagy csak úgy saját.Hogy készült a teteje? Vízálló festéket v.mást használtál?Köszönöm.Üdv:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajándék is lett belőle, ment az ovink jótékonysági vásárába is és az olvasóim is kértek belőle. Így hamar meglett a helye mindnek. Örülök, hogy tetszik. .)

      Törlés