2016. december 11., vasárnap

A 3. vasárnap / The 3rd Sunday


Esti csend a nappalinkban.





6 megjegyzés:

  1. Miket ki nem találsz!? Ez az adventi "koszorú" nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, csak egy ikeás pitesütő és egy régi kerámia tál. :))))
      Örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  2. Milyen nyugalom árad a képekből!
    Megkérdezhetem, hogy az a mézes milyen? Te csináltad? Nagyon gusztán néz ki :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem ez bolti, és olyan, de olyan finom....ahh :))
      Nürnbergi almás mézes puszedli. Szerintem aldis.
      Nem tudhatom biztosan, mert ezt én kaptam a télapótól, a kocsimban hagyta az ülésen, majdnem ráültem. :D

      Törlés
  3. béke, nyugalom, meghittség árad a képekről...köszönöm ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy a tieidből is Rita!
      Egyezünk a meghittség keresését illetően! :)

      Törlés