2016. december 26., hétfő

A idei karácsonyi asztal / This year's Christmas table



Idén rendhagyó módon nem a nagy ovális asztalunk terítését hoztam. 
A konyha átalakítása miatt még nem túl fotogén az új étkezőnk környezete, de gondoltam úgyis szívesen megmutatnám, milyen volt az ünnepi terítékünk a Kerti lakban. Karácsony másnapján ismét a kint vártam a családot a faház apró asztalánál ezúttal világosban, ebédre. 
Természetesen máshogy terítettem, mint nemrég a télapó váró vacsorán. :)
Annyira tetszett a csapatnak, hogy még el sem fogyott a töltött káposzta, már azt tervezgették, hogy szilveszterezzünk is kint. :)
A szokásos karácsonyi Dundee cake-et most is megsütöttem, ez az egyik elmaradhatatlan íze nálunk az ünnepnek. Idén kis marcipán dekorációt is készítettem hozzá. Jólesett egy kis testmozgás a kellemes időben, amíg kihordtam az étkeket, aztán a főzőcskézés és finom ebéd a kis kuckóban. 













6 megjegyzés:

  1. Milyen hangulatos minden! A Dundee cake pedig fantasztikusan jól néz ki! Mindjárt rá is keresek neten :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen típusú sütik ráadásul 1-2 nap múlva a legfinomabbak.
      Teához, kávéhoz a legjobb!

      Törlés
  2. Ez készleted olyan kis aranyos. Szépen lehet teríteni vele, de mégsem olyan nagyon komoly.:)
    A sütire én is rákeresek.
    Nagyon jó a hangulat, a kisházas képeidet mindig mutatom Szabinak is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Villeroy, viszont csak 4 személyes, úgyhogy vigyázunk rá. :)
      Hajrá Szabi. :))))

      Törlés
  3. Nem kétlem, hogy gyönyörű karácsonyotok volt... sőt, a képeket nézegetve tuti biztos vagyok benne! :)

    VálaszTörlés