2019. január 13., vasárnap

A baba / The Doll



Nagy kedvenceim a  januári csendéletek. A karácsonyfa és az ünnep bedobozolása után ezek teszik meghitté, és hangulatossá a lakást. Minden maradhat, ami téli, de nem kifejezetten karácsonyi. Finom színek és a kis fények mindenfelé...nagyon szeretem.
A baba egy kicsi angliai boltban várta, hogy megtalálja a számára legjobb otthont. Canterburyből jött haza velünk tavaly. A történelmi kis utcákon sétálva láttam meg, csak egy villanás volt, olyan, amit egy jó fimben, tudjátok  :)) Épp csak bepillantottam a nagyon hosszú, keskeny üzletbe, ahogy a többibe is, ami előtt elhaladtunk, de pár lépés után már vissza is játszotta az agyam, mit láttam, és azonnal meg is tettem visszafelé pár lépést, hogy még egyszer láthassam. Ez egy olyan kis bolt volt, ahová bárki beviheti a feleslegessé vált dolgokat, és az innen-onnan érkező használt tárgyak, ruhák eladásából jótékony célra fordítják a bevételt. A baba csak úgy világított a szép fehér téli öltözékében a boltocska legvégében, úgy 10 méterre a bejárattól egy sötét sarokban. 
Két perc múlva már együtt folytattuk a városnézést. :) 
Kicsinyke babagyűjteményem legkedvesebb darabja lett.










1 megjegyzés: