2018. augusztus 18., szombat

Forchtenstein, Eisenstadt

A nyugati végekre tervezett nyaralásunk központi eleme tulajdonképpen a vidámparkozás volt, jó előre ehhez igazítva foglaltuk a szállást, bízva a jó időben, amivel szerencsénk is lett. Idén nem akartam cipelni a  fényképezőt a Familyparkban, de szuper nap volt, hihetetlen mértékben elfáradtunk, mert mindenki mindenre felült, amire csak bírt.
 Igényes, szépen parkosított, tényleg minden igényt kielégítő vidámpark, minden szegletében a megszokott osztrák rendezettséggel.
De, hogy a pörgés mellett magunkba szívjunk egy kis landluftot is, sort kerítettünk egy-egy kirándulásra is Burgenlandban.
Túráztunk egyet Fraknó várához, elmerültünk a gyönyörű kilátásban és csendes vidéki hangulatban.
Kismartonban is kirándultunk egyet, a kastély parkjában tett sétánkat belengte a rengeteg dézsás leander illata.

A kismartoni kastélypark....

1. Névtelen19/8/18 16:50

Kedves Modeszta! Örülök,hogy sok év után,ismét ellátogattál "hozzánk".Jó kis város,szeretünk itt lakni,bár egyre többen jönnek ide lakni a határ miatt.
    A képek is jók,a belváros egyik kis utcájában lakik a fiatalabbik lányom.Az ő házuk már újabb,de pár ház még felújításra vár,de így is jó arra sétálni.A belváros is megújult elég jól,biztos meglepő volt.Jó a kerékpárút,sokan használják,ha az idő engedi,otthonról végig eljutok a munkahelyre biciklivel.Nekünk is van olyan hely,ahova visszajárunk, van hogy többször is,annyira szeretjük."Még véletlenül össze is futhattunk volna".Majd legközelebb.Vannak még látnivalók.Gyertek el jövőre a Tündérfesztiválra,jó kis program gyerekeknek, felnőtteknek.Minden jót még a szünetben.Sziasztok!Üdv:Judit

1. Drága Judit!
      Köszönöm az ötletet, utánanézek a Tündérfesztiválnak!
      A belváros gyönyörű, sajnos nem sétáltunk annyit, mint szerettünk volna, igyekeztünk elosztania programokat, hogy a gyerekeknek is, nekünk is jó legyen. De az esti séták hangulata biztosan megmarad az emlékezetemben :)
      Sajnos a szünetnek mindjárt vége...és még hideg is lett, brrr...:)