2018. június 26., kedd

Az ötödik születésnap - Klasszikus teadélután / The 5th Birthday - A classic Tea Party



A kicsi virágunk ötéves lesz hamarosan, és az ő kérésére megrendeztük élete első zsúrját is. Már magát azt az izgalmat is nagyon klassz volt megélni vele, amivel az ő kis saját kerti partijára készült, és természetesen az igényeivel egyeztetve minden egyes percét imádtam a készülődésnek. Ez volt csak igazán a mi világunk, Lizié és az enyém. Rendezgettünk, tervezgettünk terítettünk.  A kísérő felnőtteknek a teraszra, a kislányoknak a fűre, a játékok közelébe. Egy igazi klasszikus teadélutánt álmodtunk a kertünkbe a 12 kis barátnőnek. Hagyományos finomságokat sütöttem, Alíz kérésére volt kétféle kukorica, vajas keksz teáskannás mintával pecsételve, házilag főzött csokoládépuding, többféle tea, szörp és limonádé. Brownie tortát sütöttem , amit a kedvenc gyümölcseivel és kertünkben nyíló élő rózsával díszítettem. Az időjárás kegyes volt hozzánk, vasárnap két eső közé épphogy befért a szülinapi uzsonna, örültem, hogy nem volt túl meleg a kislányokra.  Az ünnepi asztalon egymásba rakott különböző poharaknak az az oka, hogy a kósza szelek elrepítették volna őket, ha nem oldjuk meg így a dolgot.  :) A pohártornyok tetejében ülő, ovis jelekkel ellátott kiskosár már a játékos program tartozéka, mivel egy régimódi játéksorban próbálhatták ki magukat a kis vendégek az uzsonna mellett. A játékok összeállításáról és a szülinapi kertről a következő bejegyzésben írok. :)
























2 megjegyzés: