2015. december 30., szerda

Karácsonyfadísz cserebere / Christmas Ornament Exchange



Remélem, még nem engedtétek el a karácsonyi hangulatot! :)
Hoztam néhány karácsonyi szépséget, amelyeket ajándékba kaptunk és adtunk.
Ugyanis idén is részt vettem a Tubaroza által szervezett karácsonyfadísz csereberében, méghozzá "Fehérek és ekrü" kategóriában.
A karácsonyfát én készítettem a lányoknak, egyet megtartottam magunknak is, így meg tudom mutatni a többi között. A talpa kis fa cérnaspulniból készült, gondolva arra, hogy  minden megajándékozott szeret varrni. :)
És nézzétek, micsoda gyönyörűségeket kaptam cserébe! Izgatottan bontogattuk a gyerekekkel, mindhárman nagy örömet csempésztetek az ünnepbe, Lányok! Köszönjük Éva, Barbara és Laura! <3
És külön köszönet Virinek a szervezésért!






4 megjegyzés:

  1. Nálam még javában Karácsony van::) Nem vagyok hajlandó elengedni,de nem is akar elmenni.:)
    Gyönyörű minden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megvárom, hogy úgy érezzem, mehet...:)

      Törlés
  2. Amíg itthon vagyunk semmiképpen nem engedem, hisz minden perc ajándék. Ilyenkor még a boltba sincs kedvem elmenni, mert nem szeretem érezni a "hétköznapot". Jó egy kicsit begubózni a mi kis álomvilágunkba. Gyönyörűek a díszek!
    Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan így vagyok én is, még a boltba sincs kedvem...:)
      Élvezni kell a téli szünetet, mert talán egy olyan hete sincs az évnek, mikor az ember úgy ki tud engedni, mint két ünnep között!

      Törlés