2017. november 15., szerda

Édességek / Sweets



Ezt a kedves kis süteményekkel teli emeletes kínálót hímeztem mostanában.
Már a karácsonyi készülődés jegyében készült, de azt hiszem, egész évben a konyhám dísze lesz majd.

Nagyon szeretem az Acufactum könyveket, eddig még nem csalódtam egyikben sem, amelyiket meg tudtam venni. 
Ha megadatik, hogy Ausztriában vagy Németországban járunk, nagy családi egyetértésben mindig egy könyvesboltban kezdünk érkezés után. :) Ott aztán mindenki elvonul a maga sarkába nézegetni. .)
Hogy biztosan meglegyen, amit szeretnék, már itthon ki szoktam választani a netről a vágyott könyvet, és megrendeljük előre az adott boltba, ami útba esik. 
Ez az édességes könyv különösen közel áll a szívemhez, de tavaly megvettem az adventi kiadványukat is, még abból is fogok dolgozni.
acufactum.de










3 megjegyzés:

  1. Elképesztően szép!!! :)
    Bevallom őszintén, hogy sohasem hallottam ezekről a könyvekről, de most azon melegében értesítettem a barátnőmat, aki szinte azonnal meg is rendelte nekem az adventi kiadást Ausztriából. :) Képzeld ide fogják nekem kiszállítani Magyarországra! Annyira izgi! Szóval hálásan köszönöm a tippet és az info-t. Lábjegyzet: Pettson karácsonya már megérkezett és a Télapó fogja hozni a gyerekeknek! ;) Tőled rengeteget lehet tanulni! Hálás köszönet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, ilyen híreket nagyon szívesen olvasok!
      Jó szórakozást a könyvekhez, szeretni fogod őket, ez biztos! :))

      Törlés