2020. február 5., szerda

A nyár virágai / The Flowers of the Summer



Találtam néhány nyári virágfotót a gépemen, és bevallom, ebben a szutykos időben, csontig hatoló szélben nagyon igényelném már a változást. Általában keresem, meg is találom a szépséget az adott évszakban, de amellett, hogy karácsonyra tudtam egy csokor ibolyát szedni a kertből, nagyon hiányoznak a színek, és annyira távolinak tűnik a tavalyi kertszezon vibrálása. Most, hogy be is szorultunk a szobába, elkezdtem virágokat hímezni. Rózsákat, szarkalábakat, mindent, csak színes legyen. Jólesik egy kis álmodozással pergetni a napokat a kikeletig.














2 megjegyzés:

  1. Ah úgy látom nem csak én vagyok ebben az állapotban. Errefelé nagyon tavaszias az idő és bimbózik minden :) :)

    VálaszTörlés
  2. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And earning money online using it is as easy as 1 . 2 . 3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to make money ONLINE?

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    VálaszTörlés