2019. április 7., vasárnap

A díszalmafa / Crab Apple Tree



Mennyire szép ez az időszak, amikor virágba borulnak a díszfák! A ragyogó csipkeruhát öltő fák mondhatni mind a gyengéim, bármeddig el tudnék gyönyörködni egy díszcseresznye, alma, szilva körte virágaiban.  A teraszunk előtt álló kedvencem, az 'Evereste" díszalma is elvarázsol minden áprilisban a sötétpiros bimbókból kinyíló fehér szirmaival. Többször előfordult már, hogy alkotásra inspirált ez a fácska. 
Ismét hímzőtűt ragadtam az elmúlt napokban és bár a munkaórák számát inkább meg sem említem, öröm volt a szememnek, ahogy lassan kialakult a kép a kezem alatt. Vastag gyapjúfilcre öltögettem, maga a kép 13x18 cm-es paszpartu nélküli  keretbe való. A fotókon ez egy nagyobb keret, paszpartuval 18x24 cm + a keret körben, a viszonyítás kedvéért.

Az almafácska VIHETŐ, 6000 Ft + pk. KERET NÉLKÜL.

Örök darab, egy ilyen hímzés a mi otthonunkban is felébreszti majd a tavaszt a szívünkben évről-évre.













2 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen csodálatos! Óriási munka! Hasonló fát terveztem ősszel, párnára, de elmaradt. Majd a nyáron nekiállok. Meghoztad a kedvem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nekem is tele van a nyári szünetes tennivalós listám....fejben :D
      Köszönöm Adri, jó látni, hogy neked is tetszik!

      Törlés