2019. február 11., hétfő

Tíz évből varrt takaró / Blanket sewn from the past 10 years



Ha már a téli szülinapoknál tartunk...
A kicsi fiunk szép kerek szülinapját decemberben ünnepeltük. A 10. születésnap örömére egy egész évtizedig tartó gyűjtögetés és tervezgetés eredményével ajándékoztam meg. Totyogós korától eltettem az ingecskéit, sorra gyűjtöttem a kedvenceket egy titkos polcon, mert már a kezdetektől tudtam, hogy egyszer egy szép, melegséges takaróba szeretném összevarrni ezeket a szívünknek kedves anyagokat.  Szívem-lelkem beletettem a varrásba, és bár nem vagyok a patchwork technika szakértője, a takarókat imádom, és ezt a vonzalmamat a gyerekeknek is sikerült átadnom. Így Albi is nagyon szeret betakarózva kuckózni, és igazán értékeli ezt a szép emléket. Kisebb-nagyobb négyzetekből sikerült összehozni a takarót, és bár az anyagoknak sem az összetétele, sem a vastagsága nem egyforma, ez mind nem számít, a legkedvesebb munkám lett így is, ami csakis az Övé. Egyetlen vendég került csak bele, a koponyás anyag, ami nem ing volt, hanem a textilszalvétáinak az anyaga, amiket még elsőben varrtam neki. Nálunk a suliban ez kötelező, és egész alsó tagozatban ilyen szalvétán uzsonnázik. :)
Az egyik egyszínű kis ingből kiszabtam külön is egy négyzetet, amibe belehímeztem a tenyérlenyomatát, ez a takaró hátlapjára került.
A kislányom még csak hatéves lesz nyáron, de már szépen gyűlik a hozzávaló a kis ruhákból az Ő takarójához is.



  


4 megjegyzés:

  1. Ez egy szuper ötlet, nagyon klassz lett. Szerintem az még különlegesebbé teszi, hogy nem egyforma anyagok vannak benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm Szilvi! <3
      Most már megszokta a szemem, de dolgozni nagyon fura volt vele. :)

      Törlés
  2. This is a really good read for me, Must admit that you are one of the best bloggers I ever saw.Thanks for posting this informative article.
    Marketing

    VálaszTörlés
  3. Névtelen18/2/19 11:39

    Kedves Modeszta! Nagyon jó a takaró igazán mutatós és ötletes.Biztos sokáig szolgálja majd a kis gazdáját.Nálunk még mindig meg van a lányoké,pedig már nem mai darabok.Sátorozásra készültek,mivel nagy sátorozok vagyunk.Nagyon élvezték,csak csomagoltunk és kempinget mindig találtunk.Régi nagy NDK-ás a sátor,bár kicsit nagy helyet foglal,de a vihart is átélte.Igaz mióta külön laknak nem voltunk,de talán még unokával sikerül elmenni.A nagylányom még nem volt egy éves mikor elkezdtük a túrát.A varráshoz kapcsolatban még,én saját blúzomból bevásárló táskát készítettem,mert annyira szerettem a mintáját.Jó tavaszi készülődést is kívánok kint és bent!Szeretettel:Judit

    VálaszTörlés