2018. november 16., péntek

A Fogtündér / The Tooth Fairy



A héten ismét meglátogatott bennünket a Fogtündér.
Nálunk ez úgy van, hogy annak idején még a kisfiamnak varrtam az első fogvesztés tiszteletére ezt  a saját kis Fogtündért, amit kitettünk az ágya mellé, az ablak közelébe éjszakára. Hogy lássa az igazi Fogtündér, hogy nagy dolog történt nálunk itt egy kisgyerek várja Őt éjjel. Errefelé olyan tündér jár, aki valami kis apróságot hoz az elvesztett fogacska tiszteletére, amit éjjel csempész be a tündérbabánk táskájába.
Ezért készült a táska, abba kerül este a szép kis dobozkában a fog és reggelre az ajándék.
Bármilyen hihetetlen, már a kicsi lányunk van soron. Ötévesen máris foghíjas Egérke lett belőle, amire végtelenül büszke.  Így hát túl vagyunk az első ilyen örömteli reggelen, sőt napok kérdése, és úgy tűnik, újra az ágya mellé ülhet a tündér a következő körre :)








1 megjegyzés:

  1. Kedves Modeszta! Kicsit régen írtam,de azért nézem ám az oldalt. A lámpásokat én is szeretem,nehéz ellenállni,hogy ne vegyek.Bár múltkor kicsit tovább gondolkodtam,a Pepcoban látott lámpán melyik legyen,és mire vissza mentem nem volt.Pedig már megfogadtam,ha ott látok valamit,meg kell venni,mert nem biztos,hogy lesz még. A levélgyűjtéssel kapcsolatban,jó móka volt múltkor,mikor Dorka itt volt,elmentünk vele sétálni,és egy játszótéren összehordták a gyerekek kupacba a leveleket,és abba "vetődtek"bele.Dorka csak nézte,és később mondtuk neki próbálja ki.Nagyokat nevetett,mi meg rajta. Az újság már itthon,nem is lapoztam át amikor vettem,tudtam,hogy lesz kép az ünneppel kapcsolatban.Örülök neki. Várom az ünnepi készülődéssel kapcsolatos szép képeket is.Már nem sok idő,és díszíthetjük az otthonunkat ünneplőbe. Üdv:Judit

    VálaszTörlés