2018. március 11., vasárnap

Húsvéti csendélet / Easter Still-Life



Ez a kis csendélet ott várja a húsvétot a kamrapulton, ahogy mi nevezzük. 
Ez valóban a kamrám teteje, picit látszik is a képen, az innenső, lambériázott oldala néz az étkező és a nappali felé. A konyha felé pedig teljesen nyitott. Lesznek majd képek, ahol körbejárom, milyenre is álmodtuk, és végül mennyire kényelmes megoldás lett így a konyha és a kis kamra együtt.
Az emeletes kínáló most csészék és tojástartók otthona, és egy kis fészeknek is jutott hely rajta.
Így, egy csendes vasárnap estén olyan jólesik már belefeledkezni a nyuszis, tojásos hangulatba. 





2 megjegyzés:

  1. Szuperek ezek a színek így együtt! Ez az emeletes kínáló hálás egy dolog. Minden évszakban meg lehet pakolni. :) Nálunk idén sajnos nincsenek új nyuszis termékek a Müllerben. :( Ilyenek vannak nekem is, mint Neked a képen, de vártam, hátha bedobnak valami újat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Én el sem jutottam idén a Müllerbe, ilyen sem nagyon volt még. :) Amúgy is hamarabb kellett volna menni,a legszebb dolgokból csak egy kis adagnyit tesznek ki, és hamar elfogy. Az emeleteseket én is szeretem! :)

      Törlés