2017. február 19., vasárnap

Játék / Game



Szép kerek mérföldkőhöz értünk nemrég, amiért nagyon hálás vagyok nektek. Ezért 4 kis kézimunkával szeretném megköszönni, hogy 4000 fölé görgettétek a facebook oldal számlálóját.
A terv már januárban megfogalmazódott, mikor a blog követői is különleges számmal ajándékoztak meg, így természetesen ebben a játékban a blog és a facebook olvasói is részt vesznek!

Feltételezve, hogy ti, akik itt vagytok velem, szeretitek a virágokat, kerteket és szép anyagokat, ezt a négy könyvjelzőt készítettem a sorsolásra.
Apró keresztszemes hímzések textilkeretbe foglalva, puha gyapjúfilc hátlappal.

Használhatjátok olvasáshoz egész évben, vagy akár bilétaként is tehetitek a tavaszi virágok közé. Kerti kosárra, virágcserépre kötve is kedves dekoráció lehet. Ha szeretnétek  megnyerni valamelyiket, kérem, hogy írjátok meg kommentben, MELYIKET VÁLASZTJÁTOK!

1. tulipán
2. kézi ásó
3. jácint
4. cserepes virág

Örömmel venném, ha írnátok pár sort arról, tudtatok-e ötleteket, recepteket, kerti praktikákat, vagy bármit mást hasznosítani az idők folyamán a bejegyzésekből.
Mivel nekem sincs időm mindet kitenni az oldalra, örömmel olvasgatnám, milyen témában nézelődtök szívesen nálunk.

A megosztás most sem feltétele a játéknak. Ha mégis megtiszteltek vele, és megmutatjátok a blogot az ismerőseiteknek, azt nagy örömmel veszem, előre is köszönöm szépen annak, aki megteszi.

Játékra fel, addig is várjuk együtt a tavaszt!
Jövő vasárnap ilyentájt jövök a nyertesek nevével!






30 megjegyzés:

  1. Névtelen19/2/17 19:59

    Kedves Modeszta! Nagyon klassz a blog, amit vezetsz. Szép, tartalmas, értékteremtő és izgalmas is! Nagyon szeretem a recepteket(pl. uborkás limonádé). Szívesen olvastam, amikor egy-egy növényt, fát mutattál be részletesen, remélem, lesz folytatása! :). További 4000 látogatót kívánok és ugyanennyi bejegyzést!
    Ha én lennék a szerencsés nyertes egyike, akkor az ásós könyvjelzőt kérném :) Üdv, L-T Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelmesen olvasom amiket írtok, és megfontolok mindent! :))
      Örülök, ha szívesen nézelődsz nálunk!

      Törlés
  2. Mondanám, hogy a tulipán, mert az volt az oviban a jelem, de az túl népszerű, kisebb az esélyem. :) Szóval az ásó. Imádunk olvasni, könyvben lenne a helye. :)
    Amúgy gyönyörűek! Olyan szépen megvarrtad őket. Egyszer varrtam ajándékba hasonlókat, de már annyira vacak a gépem, hogy a felső réteget eltolta és nem lettek túl szépek.
    No és nem is tudom, mi a kedvencem a blogról. Több, mint 3 éve követlek. Sok receptet kipróbáltam már, az ausztriai utunknál nagy segítségünkre voltak az élménybeszámolóid. A hímzések, varrások inspirálnak. Egy az egyben nem másolok, de sokszor jön ihlet, ahogy nézem a képeidet. És a terítékeket is imádom, meg a szülinapi beszámolókat. Aztán a kertes képeket. Meg a karácsonyi bejegyzéseket. Áh, úgy az egészet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam ám, hogy ha jössz játszani, te mindenképpen könyvjelzősnek használnád!
      Hogyhogy vacak a géped? Olyan profi dolgok jönnek ki alóla!
      Köszönet a gondolataidért!

      Törlés
  3. Névtelen19/2/17 20:43

    Kedves Modeszta!Több blogot olvasok,de a Tiedet szeretem a legjobban.A receptek közül többet is kiprobáltam,főleg a lekvárokat, karácsonyi ajándékok lettek ,és azóta már többször is kellett készítenem.A virágokat imádom mindig várom a velük kapcsolatos bejegyzést.A varrás is a hobbim,és több ötletet is kaptam már.Nem is titkolom úgy ahogy van szeretem a blogot!Kívánok még nagyon sok bejegyzést és látogatót!Ha én nyernék a tulipános könyvjelzőt szeretném.Bocsánat a kicsit hosszú írásért!:Szeretettel:Judit (sopron)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, ha írtok, sosem baj, ha hosszú! :) Minden sorodat örömmel olvastam, köszönöm! :)

      Törlés
  4. Kedves Modeszta! A csodálatos, különleges kerted,afaházikóval nem mindennapi.Valamivel több mint egy éve követlek. Először azt hittem, hogy külföldi képeket tettél fel. Majd mikor rájöttem, hogy a saját fotóid, nagyon örültem. A kertnéző programjában néztem az időpontjaidat, mert szeretném látni ezt a ritka harmóniát sugárzó paradicsomot. A faházikót, zuhanyzót... Sajnos az ország másik részén lakom, de még meglátom, hogy belevágok-e?! Gratulálok addig is hozzá!
    Nekem ami virág, bármi jöhet. Tulipán, cserepes..🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin!
      A Kertnézőben meghirdetett 3 időpont közül most mindegyikre lehet megint jelentkezni, mert kicsit megemeltük a létszámot. Gondold át, ha úgy alakul, hogy elszánod magad, szeretettel várunk! Köszönöm a soraidat! :)

      Törlés
  5. Kedves Modeszta! Bármilyen témában érkezik új bejegyzés, szívesen olvasom. Legutóbb az új kamrával kapcsolatos bejegyzések hatottak rám inspirálóan és jól jön minden írás, amiben a gyerekekkel kapcsolatos napi eseményekről írsz, mert mindig hasznos és segítő a jó példa. A bolhapiacos írásokat is nagyon szeretem, nem lehet megunni. :-) Ó, hát és már gondolom hamarosan érkezik a régóta ígért térkép... ;-)
    Mindig van több könyv is egyidejűleg a kezem ügyében, ezért könyvjelzőre mindig szükség van. A tulipános és a cserepes virág tetszik a legjobban.
    Köszönöm a játékot! :-) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea, kicsit hullámzóan haladok a dolgokkal. A térkép lassan halad, ahhoz többet kellene egyedül lennem. :D
      De tavaszi kamra képekkel szolgálhatok nem sokára, ha kicsit világosabb lesz a fotózáshoz. :)

      Törlés
    2. De jó, figyelem majd :-)

      Törlés
  6. Kedves Modeszta, Imádom a bolhapiacos bejegyzéseket, és mindent ami babacukrászda, vagy varrás, vagy hímzés, a kézzel készült dolgokat. Rendszeresen készítem a tésztasalátádat, és most készülnek a kekszek (varrt). Az ásót néztem ki magunknak, de bármelyik másik is jöhet. Ügyes vagy, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jó volt olvasni! :)

      Törlés
  7. Névtelen20/2/17 16:28

    Kedves Modeszta!
    Nekem kicsit SZUPERANYU.nak tűnsz. A szó jó értelmében. el nem tudom képzelni hogyan fér ennyi minden a hétköznapjaidba.
    Minden bejegyzésed tetszik.
    A kertnézős legjobban. Eddig nem is tudtam, hogy angolszász mintára itthon is van ilyen. Már csak azt kell eldöntenem hova menjek.
    A könyvjelzők közül a jácintos. Apukámtól míg élt mindig rózsaszín jácintot kaptam a tavaszi szülinapomra.
    Sz.Sz. Ildikó Budapest

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó!
      Szívet melengető szavaidra csak annyit tudok mondani, hogy én is teljesen átlagos vagyok, mint bárki, aki a kétgyermekes családanyák életét éli. Sőt átlagon aluli, mert nem tudok fennmaradni éjszaka. :))) Amiért hálás vagyok, hogy egy nagyszerű férj és türelmes, mindenben együttműködő gyerekek állnak mögöttem, illetve zenészként nem kellett soha napi 8-9 órában dolgoznom.
      Kellemes kertnézést, ha hozzánk is eljutnál, szeretettel várunk!

      Törlés
  8. A cserepes virágot szeretném nagyon!!! Nagyon szeretem a lakberendezési, dekorálós ötleteidet, a kerti munkához pedig nagyon motiválóak a képeid. Olvasni meg nagyon szeretek, úgyhogy örülnék tulajdonképpen bármelyik könyvjelzőnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jólesik a megfogalmazásod, miszerint a képek motivációt jelentenek a kerti munkához neked (és örülök, ha másoknak is). Ez nagyon jó érzés, és engem is az eddigiek folytatására sarkall!
      Köszönöm szépen Hajni!

      Törlés
  9. Én mindent szívesen olvasok tőled :o), de főleg az úti beszámolóidat, a receptjeidet és a hímzős/ varrós bejegyzéseidet szeretem! No meg persze a kerti fotóidat!
    A jácintos könyvjelző tetszik a legjobban, de a ásik három is gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! Egy profi keresztszemezőtől különösen jólesik!
      Mindig megtisztelsz a figyelmeddel és a kedves szavaiddal!

      Törlés
  10. Egyszerűen csak szeretek nálad megpihenni... szemet és szívet melengető bejegyzéseidet olvasgatni...sokszor csak ennyi nálam az "énidő". :)
    Mindegyik könyvjelző tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annál kedvesebbet mit kívánhatnék, mint hogy hozzám kattintasz a pihenő idődben! Nagyon örülök neki, és igyekszem a továbbiakban is ugyanígy folytatni! Puszi nektek!

      Törlés
  11. Nem tudok már újat írni! :D Szeretek Nálad nézelődni! A tulipános könyvjelző a kedvencem, de mind mind nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éviii! Nagyon jó hallani, hogy szívesen jössz!

      Törlés
  12. Névtelen21/2/17 15:56

    Kedves Modeszta, nagyon szeretem a blogodat, mindig várom az új bejegyzéseket. A kerttel és dekorációval kapcsolatosakat kedvelem leginkább. Hasonló korúak a gyerekeink, nekem is egy nagyfiam és egy kislányom van, ezért szeretem, amikor a gyerekeknek készült dolgokat, aktivitásokat mutatod be. Ha készülök egy ünnepre többször végigolvasom újra a régi bejegyzéseidet, most a húsvéti dekor van terítéken. Az oldalsávon ajánlott blogokat is szeretem, jó, hogy kitetted a kedvenceidet. Szívesen olvasnék arról, hogy milyen kerttel vagy kézimunkával kapcsolatos könyveket, blogokat, folyóiratokat ajánlasz. A tulipános könyvjelző a kedvencem :-) üdv, Bálint Kriszta

    VálaszTörlés
  13. Kedves Kriszta! Kisit ideje lenne már frissíteni a blog küllemét, valószínűleg változni fog a kedvenc blogok listája is, inkább talán bővül majd.
    Nagy örömmel olvastam, hogy vissza is keresgélsz a bejegyzések között, ez tényleg nagyon jólesik! Mindent megjegyeztem, amit mondtál. Köszönöm nagyon!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Modeszta!
    Engem leginkább az inspirál, ahogy a dolgaidat elrendezed, így a varrószobás bejegyzések a kedvenceim: hogyan lehet összehangolni és szépen elhelyezni kis helyen sok mindent. Nagyon szeretem még a tematikus díszítésekről, terítésekről szóló bejegyzéseket is, na meg a varrósokat, hímzősöket is. És gyakran visszanézem a korábbi írásaidat, jó tervezni ezek alapján. A könyvjelzők közül nehéz választani, de talán a jácintos tetszik leginkább.
    Üdv: Ibolya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezzel a kihívással mindig szívesen elbíbelődöm, hogyan lehet sok mindent kis helyen elrendezni. :)))
      A tematikus díszítések és terítések is a kedvenc elfoglaltságaim közé tartoznak, és boldoggá tesz, ha ebből más is szívesen inspirálódik!
      Köszönöm Ibolya! :)

      Törlés
  15. Névtelen24/2/17 18:44

    Kedves Modeszta!
    Nagyon szeretem a blogodat olvasni,nincs kedvenc témám,kert,sütés,hímzés,lakberendezés...Jó nálad megpihenni,csak nézelődni.Nekem a kis ásós könyvjelző tetszik a legjobban,szeretek olvasni.Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is köszönöm a szavaidat, beteszlek az ásós listába. :))

      Törlés
    2. Egy név kellene majd a dologhoz. :))

      Törlés