2016. július 2., szombat

A szedertorta / The Blackberry Cake



Amikor az ember a kicsi lánya születésnapjára két tortát is készít a saját kezével, az egyikkel már érdemes előre elkészülni. Mondjuk azzal, amelyik kevésbé romlandó. :) Folyik a készülődés, íme ilyen lesz az ünnepi szedertorta!
 Remekül fog illeni az idei szülinaphoz! Ami nem szedres témájú lesz. És nem is gyümölcsös. És nem Eperkés. :)) De Papi szerint nagyon jó lesz, mert Alíz nagy kedvence a téma, amivel készülök...és nem mellesleg a szeder is remekül illik hozzá. :) Titkok lengik be a házat. :)







6 megjegyzés:

  1. Hű ez nagyon csini! Bár amikor még csak a címet olvastam, felvillanyozódtam, hogy olvashatok egy jó kis szedertorta receptet, mert rengeteg nálunk a szeder...
    De ez modesztásan eredeti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az első szedertorta, amit életemben készítettem, úgyhogy recepttel nem szolgálhatok sajnos. :))

      Törlés
  2. Jaj, de drága! ♥ Egyszerűen nem tudok betelni a munkáiddal. Annyira kedvesek, szépek, annyi szeretet van bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mert úgy szeretem az összeset itthon :))

      Törlés
  3. Már nagyon kíváncsi vagyok, mit találtál ki a szülinapra! :)
    Hát, hímzés korában nem gondoltam volna, hogy ebből torta lesz. Szuper lett! Lassan nagyobb választék lesz Lizi cukrászdájában, mint egy igaziban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta vagyok az ügyön, hiszen neki ez az igazi. :)))

      Törlés