2016. március 25., péntek

Kertbarát magazin



Csend és nyugalom, egy nagy csésze tejszínes fekete tea. A kisfiam teniszezni ment, a kislányom alszik, most hátradőlhetek, élvezhetem ezt az órácskát és kézbe vehetem végre!
 Ma megjelent a Kertbarát magazin legújabb száma, benne  négy oldalon a mi sorházkertünkkel. 
Hihetetlenül jó érzés egy ilyen lapban viszontlátni a mi kis életünk és a munkánk egy darabját. Nagyon szép húsvéti ajándék ez nekem és a családomnak. Hálás vagyok a férjemnek a sok munkáért, a barátainknak a biztatásért, és köszönöm a Kertnézőben program és a Kertbarát magazin munkatársainak a lehetőséget! 
Természetesen a jövőben sem tétlenkedünk, lesz munka bőven odakint! Készül egy jó kis régimódi kerti zuhanykabin, befejezzük a gyerekek Bagolyvárának teraszát, ami itt a fotón még nincs kész, csinosítjuk a konyhakertet, ültetünk, festünk, barkácsolunk, ünnepekre terítünk.
Mert szeretjük a kertet. :)
Jó szívvel ajánlom a magazint, remek írásokat és ötleteket találtok benne, szebbnél szebb képekkel.





10 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagyok! Beírtam a naptárba, csak éppen nem néztem bele 1,5 hete, így ma jól elfelejtettem beszereztetni a férjemmel. Remélem, holnapra nem viszik el az összeset a Modeszta rajongók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))Ez a lap kéthavonta jelenik meg, nagy példányszámban, tudsz még venni!
      Én sem szoktam nézni, mit írok fel, pedig szépen vezetem a dolgaimat, csak nem olvasom. :))

      Törlés
    2. Már nekem is vaaaan! :) Ha végzek az ebéddel meg a 4 fajta sütivel és a fészek építéssel, meg befejezek egy ajándék nyulat, akkor este félhullán el is olvasom. :)

      Törlés
    3. Végülis, ha nem beteg egy gyerek sem, akkor ez egy rutin-ünnepi nap. :DD

      Törlés
  2. Amit az elobb irtam, az elszallt vagy majd duplan megjelenik...

    Gratulalok :))))))) es a felsorolt munkakhoz jo lenduletet kivanok. :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, a biztatás mindig jól jön! :)

      Törlés
  3. Épp most olvastam el az előbb, gratulálok!!

    VálaszTörlés
  4. Én is toborzom a beszerzőt, mivel nálunk Szlovákiában nem kapható, viszont remélem, valaki Győrben beszerzi nekem. Gratulálok nektek, mindig élvezettel nézegetem a képeiteket, amelyek még színesebbé teszik a tartalmas bejegyzéseidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, sikerül! Megtisztelő, hogy toborzol érte! :))) Köszönöm nagyon!

      Törlés