2015. március 27., péntek

Húsvétváró falatkák / Easter-Waiting Bites



A hétvégére készítettem ezeket a muffin fészkeket a családnak. De a fele már el is fogyott. :)
Egyszerű diós muffin, aminek hagytam megpirulni a tetejét, hogy utána könnyebben morzsálódjon. A közepébe mogyorós m&m's-ek kerültek tojásként. Mikor teljesen kihűlt a muffin, kiszedegettem a közepét, beletettem a tojásokat, és a maradék mélyedésbe visszaszórtam a morzsákat. Egyszerű, gyors, ma este már kaphatott is belőle, aki szépen viselkedett. :)






11 megjegyzés:

  1. óó, végre sikerült beállítanom, hogy csak Babák Betti legyek :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Vagy nagyon szépen viselkednek a gyerekeid, vagy nagyon keveset sütöttél, hogy már a fele el is fogyott... :)))
    Szuper kis fészkek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már figyel a nyuszi...húsvétig itt már mindenki nagyon jó lesz.:))

      Törlés
    2. Jaés! Kész vannak a bárányok, de kicsit még megtoldom...:) ezt most csak Te meg én értjük. :))

      Törlés
  4. A süti is klassz, na de azokért az árvácskákért odavagyok. Az ajtódíszeden lévő, ami a konzervdobozban van, jól bírja? Húsvét után szeretnék majd én is ültetni párat és ez úgy tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bírja, igen, olyan, mint új korában. :) A doboz alján apró kavics van a pangó víz miatt, nem éri tűző nap, néha kap egy kis vizet. Nagyjából ennyi elég is neki. Én úgy tapasztaltam, hogy ezek a dúsabb, apró fejű árvácskák elég megbízhatóak.

      Törlés