2015. január 27., kedd

Kávészünet / Coffee break



Szerencsém van a gyermekeimmel, mert pont akkor csendesednek el délutánonként, mikor nálam is elérkezik a mélypont. Miután Albertet hazahoztuk délben az óvodából, Alízt lassan viszem is a aludni. 
Albert nem alszik,  szeret kora délután csendben molyolni, rajzolni, könyvezni, de ahhoz, le tudjak mellé ülni, és ne aludjak el, szükség van egy kis támogatásra a nap közepén. Az én kávém mellé nekik is készül uzsonna, most éppen házi zabkeksz és frissen sült gyümölcsös kalács. Ilyenkor jut idő egy kis kézimunkázásra is. Napi egy óra nyugalom...










11 megjegyzés:

  1. Ó! Én nagyon irigylem a porcelánjaidat, a kertedet, az otthonodat... De a legjobban azt irigylem, hogy ilyen fiad van! :) Az én Danim olyan szinten felnőtt függő még 3,5 évesen is, hogy soha az életben nem fog engem békén hagyni 20 percre sem és addig szöszölni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jíííí, Albival Váratlan utazást is szoktunk nézni délutánonként, de akkor ezt inkább nem mondom. :D
      És magától kéri, szereti!! :))

      Törlés
    2. Ne kínozz! :) Jaj, azt én is szeretem. Tuti, ki fogjuk próbálni, hátha rákattan ő is. :)
      Na, nem netezgetek, mert nekem meg most van hímezni való időm, mert Julcsi kidőlt, Dani meg még oviban. További jó kávézgatást! :)

      Törlés
  2. Milyen jól hangzik ez a kávé szünet! :o)
    Szerintem is szükség van az ilyen feltöltődésekre! Főleg két kis gyerek mellett :o))) Lehet Albi is töltődik ilyenkor...sőt, biztos vagyok benne :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha több is van egy nap...különben térdre esnék. :D

      Törlés
  3. Milyen jó is ez! Bori délután jön haza az oviból, de amint leszáll a buszról, az első kérdése, hogy mi az uzsonna. :-) És mindig szépen terítünk, mindig van gyertya az asztalon, és amíg én kötök, horgolok a kávém kortyolgatva, ő mesél...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk az fújhatja el a gyertyákat, aki szépen evett. Elég jól bejön! :))
      A jutalomnak nem kell nagy dolognak lenni! :)

      Törlés
  4. Névtelen27/1/15 16:33

    Kávészünet, teaszünet, kalács vagy keksz szünet az kell naponta többször is, a gyerekeket pedig igenis rá lehet szoktatni arra, hogy Anya is ember, neki is kell a nyugalom, elvonulás magánélet.Ő is szeret játszani a saját " játékaival".Én is mindig megteremtem/tettem magamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így elég sima, hogy belenőnek a dologba. Remélem, sokáig szeretnek majd így kuckózni.

      Törlés
  5. Tényleg szerencséd van... :) meg azon kívül jó ízlésed, tehetséged a fotózáshoz, a terítéshez, sok szép porcelánod... soroljam? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))
      ez jólesik a kávé mellé, köszönöm! :)

      Törlés