2013. április 6., szombat

A badeni bolhapiac / Flea market of Baden

 Ez a piac egy csarnokban található, ezért egész évben, minden hétvégén nyitva tart.

***
This market is in a hall therefore it is open on every weekend all year.




Csak pár dolgot vettem, nagyrészt egy euróért, vagy kevesebbért.
A hullámos nyakú üvegvázába Albinak ültetünk majd kaktuszokat, van már egy ilyenünk, pozsgásokkal, hát most bővítjük a kertjét.

***
I only bought a few things mainly for 1 Euro or less each. In the wavy top glass vase I will plant cacti, we have one already with succulent plants, so we'll expand this garden.


 Egy ilyen régi szürke kuglófformát éppen szerettem volna, megörültem neki, virágokat ültetek majd bele. 
És úgy alakult, hogy életem első rendes kuglófformáját is itt vettem, ez egy márkás, teflonos, hibátlan darab,  ennek is örültem, a fiúk meg annak, hogy beindult otthon a kuglófgyár.

***
I always wanted an old grey gugelhupf pan so I was happy to find one, I will use it as a flowering pot. And by accident I bought also here my first real gugelhupf pan, a branded, non-stick, new one. I was happy and the boys as well when I started the cake factory at home.


Meglepetés is ért, miután megvettem a régi  formát, egy másik árus megállított, hogy szeretem-e az ilyeneket...és ingyen adott még hozzá párat, nincs is mind a képen, de lesz bőven sütőforma a kerti dekorációkhoz :)

***
After I bought the old pan, to my surprise a seller stopped me if I liked these pans...and he gave me some more for free, not all are in the picture but now I have loads of pans for the garden decoration :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése