2017. augusztus 17., csütörtök

Esti fények másképp / Evening Lights Differently



A vacsoraasztal úszógyertyás hangulatfényeit kiegészítettem egy stílusban hozzáillő függő lámpással is. 
A négy kis befőttesüveget az egyik fűszerszárítónkra akasztottam. A mellettük lógó régi konyhai eszközökből néhány évvel ezelőtt terítőnehezékeket készítettem, azóta is kiválóan szolgálnak, ha pl. hófehér porcelánnal terítek valamilyen alkalomra. 
A csipesz is a régi, amivel a terítő sarkára csíptetem őket, a vékony kis fémkampókról könnyedén levehető bármikor, ha használni szeretnénk. Eddig falidíszként funkcionáltak egy régi képkeretben, mikor használaton kívül voltak. 
De néha szeretek váltani, most a fedett teraszt díszítik.














6 megjegyzés:

  1. De szépek! :)Mintha láttam volna egy pici, fehér csipkekalapot is! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem kitenni szem elé ezeket a kincseket, ne lapuljanak bent a fiókban. :)

      Törlés
  2. Nagyon helyes, így legalább mi is gyönyörködhetünk! :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen kis üveges mécsest én is készítettem egyik karácsonyra. Kiakasztottam őket a kiskapura, sötétedéskor meggyújtottam bennük a mécset. Nagyon jó hangulata volt. Amíg esni nem kezdett az eső.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor már korán sötétedik, én is kissebb nagyobb lámpásokat gyújtok a bejáratnál, úgy várom haza a ház urát. :) De csak fedett helyen, pont a csapadék miatt. :)

      Törlés