2019. február 24., vasárnap

Hímzés / Embroidery



Most érzem úgy, hogy végre elkezdtem hímezni :)
Vágyakozva és ámulattal nézegetek egy ideje már hasonló hímzéseket. Egyszerűen elbűvölő számomra ez a sokféle öltés egy munkán belül. A színek és formák használatának változatos lehetőségét nagyon magaménak éreztem. Próbálgattam, öltögettem, és ahogy alakultak a különböző virágformák a kezem alatt, egyre jobban élveztem. Mire aztán elkészült ez a gyapjúfilc alapra hímzett nyári csokor, nagyon megszerettem. Ez a kép előre hozta az otthonunkba a nyarat és csak remélni tudom, hogy sikerül majd összehozni hasonló virágcsokrot a kertemből. :) 






5 megjegyzés:

  1. Ez valami csodálatos! Azért nem vagy semmi! Én ezt a fajta hímzést múlt húsvétkor próbáltam ki, de csak szíveken pár virággal. Te rögtön ezen a szinten gyakorolsz? :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Nálam is tervben van hasonló, én mezei vadvirágokat szeretnék első munkának lenvászonra hímezve. Még gyüjtöm az öltésfajtákat és a bátorságot.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, a mezei virágok gyönyörűek lesznek!! Ha az ember elkezdi, utána már elég nehéz letenni, úgyhogy hajrá! :))

      Törlés
  3. Hihetetlen vagy! Évek óta nézegetem a buillon rózsát, hasonlókat, de nem volt bátorságom belefogni. Ez a csoda, amit alkottál kedvet csinált nekem is, úgyhogy már gyakorlok. Persze ennyire gyönyörűséges sosem lesz ,de azért igyekszem .
    Megrajzoltad valamennyire előre, vagy teljesen szabadon hímezted?

    VálaszTörlés