2018. december 25., kedd

A idei karácsonyi asztal / This year's Christmas table



Ahogy mi szeretjük, idén is más, mint az előző években. Az étkészlet nagymamai örökség, és ilyen ritka, ünnepi alkalmakra tartogatom. Az egyszerűsége remekül kiegészítette azt a természetes hangulatot, amit az idei karácsonyhoz terveztem. A tobozdíszek elkészítése közös családi munka volt, sokat el is ajándékoztunk belőle az ünnepek előtt, és jó párat magunknak is félretettem. Szenteste az asztalt díszítette az ágas-bogas papír angyalkás csokor is. 
A hóembereket még pár éve varrtam, az idei terítékhez viszont ugyanebből az anyagból készült a kis asztali futó és a szalvéták, így a hóembereknek is itt volt a helye. Nálunk 24-én este elengedhetetlen a citromos halleves mellett a töltött káposzta egy másik főétellel, ami mindig változó, most mézes-mustáros sertéssültet készítettem sárgaborsós burgonyapürével. És örök kedvenc a skót karácsonyi süti, a Dundee Cake, aminek az íze már az összes együtt töltött karácsonyunk emlékét visszahozza évről-évre.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése