2018. október 16., kedd

Almás-túrós édesség / Apple-Cottage Cheese Sweet


Egy kis hétindító almás finomság készült tegnap.
Egyszerű sütés nélküli süti, egymásra halmozott zamatokkal színekkel és textúrákkal.
Vajon párolt mézes-fahéjas almaszeletek babapiskótával és friss túróval összerottyantott vaníliapudinggal rétegezve. Az emeletek közé bekanalazva a hétvégén főzött rumos-diós almalekvár maradékait.
Mikor kihűlt és az ízek összeértek, már jöhetett is mellé a kávé.
Finom. :)


3 nagyobb almát meghámoztam, vékony szeletekre vágtam, meglocsoltam 1-2 ek mézzel, és megszórtam pár csipet fahéjjal. Egy kis vajon kicsit megfuttattam őket.
Egy csomag vaníliás pudingot a leírtak szerint elkészítettem. Mi kevesebb cukorral szoktuk.
Ha kész, az almákat és 25-30 dkg túrót belekevertem és még egyszer együtt felforraltam a pudinggal.
Egy üvegtálba babapiskótát tördeltem, és több emeletnyi magasságban egymásra rétegeztem a meleg pudingos keverékkel, úgy hogy puding legyen legfelül.
Én most 1-1 teáskanál lekvárt is tettem a rétegek közé, de az elhagyható.
A képen látható tál ennek a mennyiségnek a felét tartalmazza :)




2 megjegyzés:

  1. Oh, nagyon jól hangzik ez a recept! Köszi, ki fogom próbálni!!! :o) Gyönyörűek ezek a fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon egyszerű, bevallom, azért készült ez, mert nem volt kedvem lemenni a boltba és minden volt hozzá itthon :))) Nyáron, nagyon behűtve is jó, és kissé visszamelegítve is, pl. kávé mellé :)

      Törlés