2018. szeptember 9., vasárnap

A vasárnapi ebéd / Sunday Lunch










4 megjegyzés:

  1. Ó, ez a kis kenyértartó nagyon-nagyon aranyos! :) Jöhet ám recept is, ahhoz a második fogáshoz. :)
    Szépséges az egész! Én is elterveztem, hogy megterítek szépen a vasárnapi ebédhez a teraszon, de kilógott a nyelvünk a sok bokor metszéstől, úgyhogy nem vittem tulzásba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, nekem néha ez a lazítás a kerti munka közben. :))
      A recept egyszerű! Össszecsapós ebéd esetén ami van otthon. :D Nálunk ez esetben csirkemell, penne, kétféle hagyma, sajtkrém és reszelni való sajt, fűszerek, és Albi rendelt bele házikolbászt is :)) Úgyhogy mindentbele :))

      Törlés
  2. Gyönyörű a megterített asztal, az ebéd pedig ínycsiklandóan néz ki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Timi! Szeretem a szép asztalt, megéri kicsit dolgozni vele. :))

      Törlés