2018. szeptember 17., hétfő

A Teaház / Teahouse



Lassacskán alakul az új előkertünk is. 
Előkerti beültetésnek kicsit szokatlan tudom, de nem mást terveztem ide, mint konyhakertet! 
A régi, formára nyírott buxuskert helyét tehát egy teljesen új funkciójú,  nyitottabb, szellősebb, hasznosabb kert veszi át. 
A hátsó kertben lévő veteményest is átköltöztetem ide tavasszal, itt több a hely, és már most nagyon élvezem a zöldségek formális beültetését tervezgetni. Természetesen virágokkal kombinálva. Reményeim szerint a következő évben már egy illatos, és finomságokkal teli kis parasztkert virul az utcafrontunkon. Ehhez még szükséges pár stílusban ide passzoló látványelem, amit épp most festünk, barkácsolunk a  férjemmel. Ezeken kívül az új építmény is halad, amit bontott ajtókból állítottunk össze.
Teaháznak neveztem el, egy kicsi, kétszemélyes védett zug lesz, ahol megpihenhetünk egy-egy percre munka közben, vagy csak nézegetni a kert alakulását.
Az eredeti bontott téglás ágyásformákat megtartottam, és mindent antikolt hatású betontégla sorral kereteztünk. Felújítottuk a kavicsösvényeket is. A következő lépés a Teaház berendezése lesz.



2 megjegyzés:

  1. Jól hangzik a terv: majd meglátjuk! ;) Tavasszal, amikor majd mutatod!

    Modeszta, nagyon jól érvényesülnek a fotóid
    az őszi lapszámban :) Gratulálok hozzá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Kati, én még nem is láttam.

      Tavasszal hozok majd képeket természetesen. :)

      Törlés