2018. július 7., szombat

Az ötödik születésnap - A család / The 5th Birthday - The Family


Sűrű volt az előző hét is. A kicsi lányunk zsúrja csak az első felvonás volt a köszöntésében. Maga a  születésnap múlt hétvégére esett, amikor szűk családi körben is megünnepeltük és megajándékoztuk itthon. Ismét saját magam készítettem neki az ajándékok nagyobb részét, és a boldogságát látva elmondhatom, hogy minden öltés megérte! 
Szeretettel köszöntünk mindenkit a "háztartási alapismeretek ötéveseknek" témájú születésnapi uzsonnán. :)

Az asztalt a gömbkőrisek alá terítettem. Aki régóta követi az oldalt, talán emlékszik, hogy itt állt évekig az évfordulós padunk, amit a találkozásunk emlékére állítottunk és feliratoztunk Papával. Időközben azonban olyan hatalmas természetesen napernyőket növesztettek a kőriseink, hogy egy árnyékos pihenőhely alakult ki a lombok alatt. Ezért úgy döntöttünk, hogy a padot elvisszük a  megújuló előkertbe ide pedig kialakítottuk ezt a kicsi étkezősarkot. Nagyon szeretni fogjuk így.

Ezzel a szülinapi tortázással fel is avattuk az új asztalt, erre az alkalomra készült tehát a varrógép. Alíz megkapta élete első igazi kis varrógépét és egy új kertészkészletet is. Az asztal mellett a járdán álló teregető is ajándék, és készítettem még egy saját kis kamrapolcot, ezeket megmutatom még külön. 
Imádat, amikor a köténykéiben fontoskodva háziasszonyt játszik. 
Amikor éppen nem futkározik, mint a szélvész. :) 
Főz, fut, varr, fut, kapál, fut, tereget, fut, babát fésül, fut... 
Lehet, hogy nekem is így kéne :))) 











2 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a kicsi lányt!
    Ugye hogy rohannak az évek? Még nemrég volt, hogy írtad, megérkezett hozzátok...
    Csodás szülinapja volt :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse sokáig még egyszer a kis Szélvészt! :)
    Annyira várom, hogy már Julcsinak is vehessünk varrógépet! Emlékszem, nekem kettő is volt kislány koromban és imádtam őket!

    VálaszTörlés