2018. július 10., kedd

A kis ruhaszárító / The little clothes dryer



Mutatom is a kis ruhaszárítót közelebbről.  Az alapja egy régi ikeás szennyestartó váza, amire eredetileg egy lenvászon zsákot lehetett feszíteni. Már nem használtuk, de a fa szerkezetet megtartottam és lefestettem. Volt egy csomag Green Gate fa csipeszem édes mintákkal, amik így végre méltó helyre kerültek a kislányom kezei között. 
Csipesztartó zsákot is készítettem az egyszerűbb tárolásért és persze, hogy csinosabb legyen az egész. Kihímeztem a mintát és egy szép vastag halvány lila gyapjúfilc alapra varrtam, a jobb tartás kedvéért. 
Néha a babák ruhái kerülnek rá, de az igazi mosáshoz is használjuk,  olyankor a nagy kerti szárító mellett nyitja ki Alíz az övét és a kisebb vizes ruhákat már ő teregeti ki. :)






2 megjegyzés:

  1. Nagyon régóta van Julcsinak is kicsi szárítója. De nekem miért nem jut eszembe, hogy csináljak rá ilyen cuki csipesztartót? :)) Elképesztő vagy, mint mindig. <3

    VálaszTörlés
  2. Névtelen11/7/18 17:40

    Kedves Modeszta! Kicsit lemaradtam a nézegetésben,mióta hazajöttem a kertlátogatásról.Ismét jól éreztük magunkat,még Alizzal is egy jót beszélgettünk a bagolyvárban.Köszönjük a szép napot!Egy kis időt ismét unokával töltöttem, de már vártam a szülinapi bejegyzést.Kicsit késve de minden szépet és jót,boldog gyermekkort kívánok Alíznak!Mikor lett időm,a gépem úgydöntött,eleget dolgozott,és végleg nyugdíjba megy.Ezért a lemaradás,de most új társammal ismét itt vagyok.Nagyon gratulálok mindenhez,minden csodaszép mint mindig! Megint kaptam ötleteket!Kívánom,hogy az előkert,még ha sok munkával is jár,legyen olyan amilyennek álmodtad!Szép és kellemes nyári szünidőt kívánok!Üdv:Judit

    VálaszTörlés