2018. február 11., vasárnap

Sorsolás


Kedveseim!

Már itt is vagyok a két nyertes nevével, nekik is és minden egyes hozzászólónak köszönöm a figyelmet, a játékban való részvételt, minden egyes jó szót!
Jóleső érzés volt olvasni a gondolataitokat, igyekszem úgy folytatni az oldal vezetését, hogy továbbra is örömötöket leljétek benne.

A hímzett szívek tulajdonosa Édelmajer Sára.

Kertlátogatásra pedig szeretettel várom Erdős Évát az általa választott időpontban.

Gratulálok mindkettőtöknek!

Szeretettel várok vissza a jövőben is minden kedves olvasót, már megyünk is tovább. :) Gyertek, töltsünk együtt továbbra is néhány szabadidős percet. :)


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek!!!
    Éva is nagyon szereti a kertet, no meg a kreatívkodást, így biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz ez a látogatás! :O))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok mindkét szerencsésnek! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Nagyon boldog vagyok! :) Én már jelentkeztem is a júniusi kertnézőbe :) Igen nagyon várom, már most izgatott vagyok, ha rá gondolok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök az örömödnek Éva!!
      Szeretettel várunk! :)

      Törlés