2018. január 30., kedd

Öröm hímzés / Embroidery for Joy



Mivel az elmúlt hetekben felváltva őriztem itthon az aprónépet, sokat üldögélve a közelükben hülyére hímeztem magam. :) 
Jó sok valentin napra szánt szív gyűlt össze finom kis leveles koszorúkkal díszítve, különböző színekben.
Most egy kicsit félre kell tennem a kézimunkázást, de jövő hét elején már összevarrva mutatom őket végleges formájukban. 

Örömmel láttam azt is, hogy mire hazaértem ma délután a munkából, épp átlépte a blog facebook oldalának kedvelői száma az 5000-et, ezért ha már így alakult, a szívekből szánok majd a játékra is egy párat. Amint végzek velük, már hozom is a kész munkákat és a játék részleteit.

A szép kerek szám örömére egy plusz meglepetéssel is készülök, ami egy kertlátogatásra való meghívással kapcsolatos. :)






9 megjegyzés:

  1. Ó, anyám, de gyönyörűek! Már most látom, hogy csodaszépek lesznek. Kár, hogy betegségek kellenek hozzá, hogy ilyen sok szépséget "termelj".
    Kb. pont ilyeneket terveztem karácsonyra, csak filcre akartam kivarrni ilyen kis koszorúkat. Szerinted hány darab készült el? Ja, pont semennyi. De azóta kiszabtam, majd a nyaralások alatt megcsinálom, akkor biztosan készen lesz jövő karácsonyra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezabeszéd. :DDD

      (örülök, hogy tetszik, köszi)

      Törlés
  2. Várom, várom, várom a játékot!

    VálaszTörlés
  3. Névtelen31/1/18 18:01

    Kedves Modeszta! Kicsit megkésve,de még belefér az időbe,:Születésnapotok alkalmából minden szépet és jót kívánok!Szép a terített asztal és a porcelánok.Igaz mindig szép!Angliához kapcsolódva a fiatalabbik lányom is bebarangolta.Sok szép helyen volt,csak hallgattuk ahogy mesélt,és néztük a képeket.Örök emlék.Nem tudom mi miatt,de mi is szeretjük az angol porcelánokat.Ausztriai bolhapiacon tudtunk venni,kék-piros színűeket.A sütik is nagyon mókásak.A szívecskék már most is helyesek,kíváncsi leszek rá.Szeretem őket,bárhova ki lehet rakni,praktikus ajándék.Figyelem a játékot majd,de én csak itt tudom.Talán sikerül játszani.Délután v inkább este felé lesz? Jó varrást!Üdv:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit!
      Többnyire este tudom kitenni a posztokat, de nem lehet majd lemaradni róla, mert ráhagyok pár napot. Aki hozzászól, hogy szeretne játszani, az részt vehet majd a sorsoláson. Mindig úgy hirdetem a játékot, hogy azok is részt vehetnek benne, akik itt, vagy a facebookon követik az oldalt, szóval mindenki, aki szeretne. :)
      Anglia pedig....feledhetetlen...
      És Ausztriában tényleg nagyon jó dolgokat lehet találni, főleg kis vidéki bolhapiacokon, a városi, vagy menőbb piacok drágábbak. :)

      Törlés
  4. Névtelen1/2/18 18:45

    Köszönöm az információt,majd figyelem és próbálkozom.Jó lenne egy újabb szívecske.Szeretem őket.Amit kaptunk kertnézőben,a számítógépes asztalomat díszíti.A bolhapiacra visszatérve,csak a közeli falukba járunk meg Eisenstadtba.Ott még azért lehet olcsón vásárolni-alkudni.Üdv:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jólesik, hogy megőrizted és kitetted a szívecskét, köszönöm. :)

      Törlés
  5. Ó ezekért már most odavagyok, annyira szép ez az egyszerű kis minta!!!

    VálaszTörlés