2018. január 7., vasárnap

Lányok a konyhában / Girls in the Kitchen



Nagyon szeretem a konyhai kötényeket, de a kislányomat sem volt nehéz megfertőzni ezzel a mániával. Több csini köténye is van mindkettőnknek, de ebből a hópihés anyagból varrtam az első olyat, ami teljesen egyforma. Talán emlékeztek erre a finom kis anyagra, még novemberben kezdtem el dolgozni vele. Készültek belőle adventi zsákocskák, egy nagy terítő az étkezőasztalra, és mindenképp szerettem volna elkészíteni ezt a Mami- Alíz köténypárost is, piros kockás anyaggal kombinálva. Így még jobban élvezzük a közös sütés-főzést. A karácsonyi dekoráció és a sok piros a konyhából visszaköltözik a szekrényekbe jövő héten, de a kötények maradnak, ez biztos. :)











10 megjegyzés:

  1. Kedves Modeszta! Annyira szépek vagytok így együtt, hogy megkönnyeztem! Olyan jó, ha az ember lányának lánya van!! Persze ha fia is, de az egészen más!
    Szép hetet nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más a fiú, máshogy jó, de vannak bizonyos csajos dolgok....értem én. :))))

      Törlés
  2. De szép melíros Alíz haja! :)
    Ezeket a képeket nagggyon jól kitaláltad! Olyan jó hangulata van, annyira szépek vagytok rajta! És az egész környezet meg a kötények! Folytassam? :)))
    Szuper kis bejegyzés. Idén a kedvencem Tőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép haja van a Kisvirágnak, egyem a szívét. :))
      Örülök hogy tetszik, kötényestül, konyhástul. <3
      Idén még biztos lesz új kötény és sok konyházás.

      Törlés
  3. Névtelen8/1/18 17:23

    Kedves Konyhatündérek!Igazán kedves,aranyos képek,nagyon csinik vagytok.Látni,hogy milyen jó az összhang.A fertőzés pedig kell.Nálunk is sokat kaptak,és jól hasznosítják a külön kis életükbe.A kötények pedig fontosak,mi is szeretjük,évszakonként válton őket.Már akartam írni,hogy Alíznak azok a hosszú szempillák gyönyörűek.Azt hiszem ha nagyobb lesz sokan megcsodálják,(de lehet már most is).Nálunk a nagy lánynak ilyen.Köszönjük a vidám képeket!Üdv:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fentieken kívül még az is a dolog nyitja, hogy sosem szabad erőltetni, de ha van kedve, bármikor időt lehet szakítani rá. :) És így valóban jó emlékek lesznek az együtt töltött foglalatosságok.

      Törlés
  4. Hát, nagyon-nagyon cukik vagytok!!! :) A kötények háttérbe szorultak, pedig nagyon szépek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Á, mi magunkat már megszoktuk így, úgyhogy a kötényeknek nagyon örülünk. :))

      Törlés
  5. Nagyon aranyos ez a kötény!!! Olyan jó így látni benneteket, anya-lánya közös sütögetés :o)! Olyan gyorsan eltelnek ezek az évek! Én is most látom csak, hogy több idő kellett volna a gyerekekre... no de majd az unokákkal be lehet pótolni! :o)))
    Meg lehet kérdezni, hogy mit sütöttetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt egy kis sütipecsétes szaggatás és diós-csokis keksz. A következő bejegyzésben látszik majd, mi lett a golyócskákból. :)
      Én is így vagyok egyébként, ahogy mondod, mindig lehetne még többet adni, mert az embernek annyi ötlete van, de az idő meg véges...

      Törlés