2017. december 26., kedd

Az új varrószoba / The new Sewing Room


Az otthonunk idei átrendezésének egyik leglátványosabb része, hogy a varrószobámat átköltöztettük a régi étkezőbe. Ez a helyiség nagyobb, világosabb, a hatalmas ablakon keresztül szép kilátás nyílik a kertre. Nagyjából minden megmaradt az eddigi varrószobából, de sokkal kényelmesebb, amolyan csajos szoba lett, mert ide került Lizi rajzasztala, kiskonyhája, barkácsolós sarka is. Ide befért egy kényelmes kanapé is, ez nagyon jó választás volt, mert az aprónép általában ott van, ahol én vagyok, és a férjem is szeret itt üldögélni. Igazi olvasó-hobbiszoba lett belőle így, amit sokkal jobban ki tudunk használni mindannyian.
Az ősz folyamán Papa kiburkolta az egészet fehér lambériával, és új laminált padlóval.

A kuckó pirosba öltözött az első ünnepre, itt áll a nagy adventi naptár a zsákokkal, itt öltöttek testet a kézzel készült ajándékaink.
Emlékeztek a gyerekek által hímzett kis karácsonyfára, tetején a csillaggal? Albi hímezte a fát, Lizi a csillagot a tetejére.
Nos, idén ez volt a mi közös ajándékunka  fa alá, egy ágytakarót varrtam belőle. 
Egyszerű, letisztul vonalakkal és klasszikus karácsonyi színekkel.
Ebbe varrtam bele a gyerekek keze munkáját, hogy sokáig megmaradjon emlékbe.
150 X 200 cm-es lett, tökéletes egy jó kis szunyókáláshoz a kanapén, de a délutáni mozizásnál is mind aláférünk. :)
A maradék anyagokból még Alíz babáinak faágyára is futotta egy kicsi takaró.

Az új szoba karácsonyi hangulatát több kézműves blogbarátnő alkotásából hoztam össze, szerintem nagyon szépen összeillenek a munkáik itt nálunk.

Manók Gyöngyitől - Nosztalgia kacatok boltja
Körpárna Anditól - Andi kuckója
Cukorpálcák Zitától - Zóra praktikái blog
T1-es Volkswagen kisbuszos kép Zsuzsitól-Sanyitól - Fehér Levendula műhely
A karácsonyi bögre pedig Kinga ajándéka - Redcountry by Kinga Bodnár

Amikor én ébredek először reggel, csak lejövök ide, és élvezem a kanapén a karácsonyt. Illetve a karácsonyi csendet. :)

















6 megjegyzés:

  1. De jóóó! Nagyon csinos lett! :)
    Az is nagyon tetszik, hogy idén év végén igazán elkényeztettél bennünket és bőven van miben gyönyörködnünk! Köszi Modeszta! Várjuk a folytatást, én napi szinten tudnék inspirálódni Nálad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És sokkal kényelmesebb is, mint az előző varrószobás megoldás. Tavasz óta tartott az átalakítás, ketten csináltunk mindent, és az volt a cél, hogy karácsonyig meglegyünk. Kicsit most már rendezettebbek vagyunk, majd forgolódom kicsit a géppel...:)

      Törlés
  2. Csak ámulok és bámulok! Baromi jó lett! Kicsit azért sajnálom a kis csajos varrós kuckódat, de érthető a csere. Nagyon szép lett minden, amit eddig láthattunk a változásokból. Megérte a sok munka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adri, a sok munka eredményeképpen minden világosabb, kényelmesebb, letisztultabb, frissebb lett. Jobban szeretjük, és ez olyan jó érzés. :)

      Törlés
  3. Kedves Modeszta!Most néztem végig a bejegyzéseket,mivel a gyerekek elutaztak ma.Nagyon örültem a képeknek,igazán szép lett minden Nálatok!Gratulálok!Gondoltam,hogy lesz pár bejegyzés,de csak lapoztam-lapoztam és még mindig találtam újabb írást.Sokat dolgoztatok,de tényleg gyönyörű,világosabb lett.A dekorációk is olyanok, ami nekem is tetszik.Kicsit el tudnék üldögélni közöttük.Biztos szép volt az ünnep,és boldogok voltak a gyerekek.(Bár látni a képeken.)Nálunk is vidám volt,mivel unoka első igazi karácsonya (15 hónapos).Élvezte a díszített fát,(de nem bántotta),és a sok dekorációt.Igazi kislányként élvezte.A gyerekek után,az unoka öröme csodálatos.Jó pihenést,vidám szünidőt,és nagyon boldog új évet kívánok!Jövőre is "találkozunk"!Szeretettel:Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit!
      Ünnepek környékén mindig nagyon aktívak vagyunk, ezért a több bejegyzés, pedig nem is kerül ki minden. :)
      Nekem nagyon fontos széppé, emlékezetessé tenni a karácsonyt, mert tényleg a család, a gyerekek öröme a legfontosabb. Szeretek ügyelni a részletekre.
      Örülök, ha nektek is szép karácsonyotok volt.
      Elkészült a kuglóf is a recepted alapján, de írok privátban.
      Boldog új évet kívánok. :)

      Törlés