2017. február 22., szerda

Hírek a kamrából / News from the Pantry



Gyakran előfordul olyan, hogy a kis kamrám finomságai útra kelnek ajándék formájában. 
Legutóbb szörpöt és lekvárokat csomagoltam, és mellé aszalt szilvás zabsütit sütöttem.
Alkalmanként a férjem külföldi munkatársai jobbnál jobb magazinokkal érkeznek Budapestre, mert már tudják, hogy Péter felesége szereti az ilyesmit....:) 
Most az egyik amerikai kolléganője lepett meg friss magazinokkal, hisz tudja, hogy én nem nagyon jutnék hozzá ezekhez. Kiválasztotta, és óvta, utaztatta őket a kedvemért.
Ezt a kedves figyelmességet szerettem volna viszonozni csupa házi finomsággal, hiszen én pedig azt tudom, hogy milyen sokat dolgozik, utazik két otthon között. Nemigen van ideje ilyesmiket készíteni. A csereügylet megköttetett, az elírt lekvárcímke még időben kicseréltetett, mindenki örül. :)





6 megjegyzés:

  1. Aztaaaa! Állam leesett... klassz újságok, és mennyi finomság! Én aszalt szilvás puszedlit csináltam a napokban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon guszta és látom, teáztok is! :)))

      Törlés
  2. Én is éppen azon gondolkozom (kihasználva hogy itthon leszek), hogy néhány extrával egy kicsit fel kellene dobni a befőzést, és szuper ajándékok lehetnének belőlük. Gondolok itt például aszalt paradicsomra, gyümölcsökre, zakuszkára, a hagyományos lekvárok, szörpök, savanyúságok mellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, nagyon jól hangzik mind!
      Kihasználva, hogy tele leszel szabadidővel! :)))))

      Törlés
  3. Irigykedem, mert nem tudom hogy csinálod. Ha megfeszülök sem fér bele az időmbe, energiámba ilyen különleges ínyencségek készítése. Mindemellett az ételek igényes dekorációja, tálalása! Valamit nagyon rosszul csinálok. Neked viszont gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin! A befőzés ebből a szempontból kicsit könnyebb, mert ha már odaáll az ember, majdnem mindegy, hogy 4 üveggel készít, vagy nyolccal. A befőzés dekorálásához általában maradék anyagokat használok, és már gyorsan megy, mert megvan, melyik üvegre mekkora darab kell. Egyébként nem főzök be túl nagy mennyiségeket, inkább többféle ízre törekszem, hogy változatos legyen. Előre megsaccolom, mennyi kell kb. a családnak, és ráhagyok még pluszban, hogy lehessen ajándékozni is belőle. :)

      Törlés